A Carbon Group és a Próbakő nyerte a Médiaunió tenderét

Kategória: Aktuális.

"Rajtad is múlik a fogyatékkal élő emberek integrációja!" szlogennel indítja 2010-es megakampányát a pozitív társadalmi változások eléréséért tavaly életrehívott Médiaunió. A társadalmi célú kampány tervezésére és levezénylésére idén is pályázatot írt ki az Alapítvány, amelynek elnöksége és szakmai zsűrije a beérkezett pályázatok közül a Carbon Group és a Próbakő Kommunikáció közös munkáját ítélte legjobbnak.
Olvass tovább

Az M27 ABSOLVO a Próbakővel dolgozik

Kategória: Aktuális.

Az M27 ABSOLVO exporttanácsadó a Próbakő Kommunikációt bízta meg PR-ügyeinek menedzselésével.  Az ügynökség feladata az exporttanácsadó cég éves PR kommunikációjának tervezése és szervezése. A kkv- szektor elérését célzó B2B kommunikáció részeként az ügynökség média- és konferencia-szerepléseket, valamint médiatréningeket szervez, emellett pedig az M27 ABSOLVO online aktivitásait is menedzseli.  
Olvass tovább

A Chello Central Europe a Próbakőre bízta hat csatornájának PR-ügyeit

Kategória: Aktuális.

A Chello Central Europe a Próbakő Kommunikációt bízta meg a Zone televíziócsatornák PR-ügyeinek menedzselésével.  Az ügynökség első számú feladata a női célcsoportnak szóló Zone Club, a sorozatokra fókuszáló Zone Romantica, a dokumentumfilmeket sugárzó Zone Reality, az Extreme Sports Channel, a JimJam gyerekcsatorna, valamint a joint venture-ben üzemeltetett MGM teljes körű sajtókommunikációja, ezen kívül kreatív PR-akciók tervezése és kivitelezése.
Olvass tovább

Érteni kell a fesztivállátogatókat

Kategória: Aktuális.

A Próbakő Kommunikáció tenderanyagában hangsúlyosak voltak a tartalmi elemek, és nem csak a kampányötletekben köszöntek ezek vissza, de a célcsoport elemzésében és szegmentálásban is a megszokottnál nagyobb tért kaptak. Egy 10 éves fesztivál esetében olyan élménydarabok élnek a közbeszédben, amelyeket vétek figyelmen kívül hagyni.
Olvass tovább