Vajon hogyan forradalmasítja a virtuális valóság és a kiterjesztett valóság ezt a szektort?
Olvass tovább
Hogyan forgatja fel a technológia a biztosítási piacot?
Allianz Hungária, Bain&Company, és pricewaterhousecoopers.
Képes hír.
Brands make the world go round.We keep them growing.
Vajon hogyan forradalmasítja a virtuális valóság és a kiterjesztett valóság ezt a szektort?
Olvass tovább
Megújítja arculatát és egyszerűsíti nevét a PricewaterhouseCoopers, hogy ezzel is erősítse és modernizálja megjelenését világszerte. Az új arculati elemek szeptember 20-án lépnek életbe világszerte, ekkortól újul meg a cég online megjelenése is. A vizuális elemeken túl, az arculatváltás fő célja a cég által képviselt értékek közvetítése.
Olvass tovább
OnBrand
Google, PricewaterhouseCoopers és Microsoft: ez a három cég vezeti a világ legjobb munkáltatóinak toplistáját, amelyet első alkalommal állított össze a munkáltatói márkákkal foglalkozó, stockholmi székhelyű Universum. A lista közel 120 ezer közgazdász és üzleti tárgyakat hallgató egyetemista megkérdezésével állt össze, akik felsorolták azokat az "álommunkahelyeket", ahol a legszívesebben dolgoznának.
Olvass tovább
OnBrand
Számos, egykor nagyhatalmú munkáltató képtelen lesz a legragyogóbb tehetségek megszerzésére a következő évtized folyamán - írja legújabb tanulmányában a PricewaterhouseCoopers. Napjainkban számos munkáltató és munkavállaló között rendült meg a bizalmi viszony a bérek és előléptetések befagyasztása, a toborzás visszaszorítása, az oktatási költségkeret megcsonkítása, a nyugdíjprogramokat érintő változások és a mindezt "eladni" próbáló gyenge vállalati kommunikáció miatt.
Olvass tovább
Megállíthatatlanul terjednek a digitális technológiák a szórakoztató- és médiaipar valamennyi szegmensében, annak ellenére, hogy a jelenlegi gazdasági visszaesés az egész iparágat sújtja - írja az iparág jövőjét feszegető tanulmányában a PricewaterhouseCoopers. A digitális jövőt az üzleti modellek sokfélesége és még inkább személyre szabott megoldások jellemezik majd.
Olvass tovább
A PricewaterhouseCoopers készített egy érdekes tanulmányt az online hirdetés alakulásáról és érdekes konklúzióra jutottak a bannerekkel kapcsolatban. A display piac egyértelműen eltolódott a brand hirdetések irányába, mivel a fő értékesítési forma itt továbbra is a CPM, vagyis a kilóra vásárolt banner megjelenés.
Olvass tovább
Az internetes utazás vásárlásokban az ár és a kényelem a legfontosabb tényezők. A PricewaterhouseCoopers jelentése szerint a dinamikusan fejlődő online utazási piacon az utóbbi évben az erőviszonyok az internetes utazási irodák felől a szolgáltatást nyújtó cégek, vagyis a légitársaságok és szállodatulajdonosok javára tolódtak el. A siker kulcsa a vásárlói hűség kialakítása.
Olvass tovább
2020-ra 1300 milliárd dolláros üzlet lesz a globális gyógyszerpiac, kétszer annyit költ majd a föld lakossága gyógyszerre, mint napjainkban - derül ki a PricewaterhouseCoopers legfrissebb felméréséből. A lendületes bővülési ütem legfőbb mozgatórugói a népességnövekedés, az elöregedés, a túlsúlyosak számának megugrása és a tehetősebb társadalmi rétegek bővülése.
Olvass tovább