A pr és kommunikáció szerepe megerősödött az elmúlt időszakban, az általános, pandémia okozta globális kihívásokra a szektor eszközrendszere kiváló válaszokat adhat. A Magyar Public Relations Szövetség 30. évfordulója alkalmából egyedülálló iparági kezdeményezés jött létre. A közel 150 oldalas PR Trendriport Magyarország 2021 című kiadvány stratégiai szintű, exkluzív publikációkon keresztül mutatja be a hazai PR és kommunikációs szektor helyzetét, legfontosabb trendjeit, lehetséges jövőbeli növekedési irányait. A kiadvány mindenki számára elérhető és ingyenesen letölthető a prtrendriport.hu weboldalon 2021. október 27-től.
Olvass tovább
Pr-ügynökséget választott a Yuspify
A megbízás magában foglalja a márka ismeretségének növelését, a pr-kommunikációs aktivitások tervezését és megvalósítását.
Olvass tovább
Van ok az optimizmusra
Merre tart a pr-szektor?
Olvass tovább
Merre tovább újságírás?
Újságírószakma a COVID-19 idején: bizonytalanság, túlélés, kiszolgáltatottság.
Olvass tovább
PR-ügynökséget választott a TUI Magyarország
Az ügynökség feladata a vállalati- és termékkommunikáción túl az influenszer együttműködésekre terjed ki.
Olvass tovább
Egyértelmű a trend a globális pr-piacon
A pr-ügynökségek mind nagyobb része felismerte a digitális technológiában rejlő lehetőségeket.
Olvass tovább
MPRSZ állásfoglalás a natív tartalmakról
A natív tartalmak egyik fajtája a tévesen pr-cikknek nevezett szöveges hirdetés.
Olvass tovább
Új pr-definíciót fogadott el az IPRA Jerevánban
A szakma gyakorlói és akadémikusok évtizedek óta próbálják meghatározni.
Olvass tovább
Tíz pályázat került shortlistre
Lezárult az MPRSZ 2018-as Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése.
Olvass tovább
Nemzetközi pr-megbízást kapott a Solutions
A TMRW Hotels és applikáció sajtó,- illetve közösségi média kommunikációját szervezi.
Olvass tovább