A magyarországi cégek négyötöde szerint fontos, hogy a digitális közmű a következő néhány évben elérje a kistelepüléseket - derült ki a Szonda Ipsos kutatásából, amelynek eredményeit a tizedik Internethajón, május 7-én, csütörtökön ismertette Pintér Róbert, a cég online stratégiai igazgatója.
Olvass tovább
”Az emberek figyelméért folyik a harc”
Aktuális.
attila, b., csaba., fekete, mtv, mucsi, népszabadság, péter, pintér, róbert, sós, szonda-ipsos, és tv.
attila, b., csaba., fekete, mtv, mucsi, népszabadság, péter, pintér, róbert, sós, szonda-ipsos, és tv.
BrandTrend kerekasztal beszélgetés
Sós B. Péter - Népszabadság online rovatvezető, Mucsi Csaba - MTV újmédia főszerkesztő, Fekete Attila - TV2 digitális média igazgató, Pintér Róbert - Szonda-Ipsos online stratégiai igazgató
Olvass tovább
A tartalom a webre megy, de hol az üzleti modell?
Aktuális.
attila, b., blogter, csaba., dobó, doranszky, fekete, mátyás, mtv, mucsi, népszabadság, péter, pintér, róbert, sós, szonda-ipsos, és tv.
attila, b., blogter, csaba., dobó, doranszky, fekete, mátyás, mtv, mucsi, népszabadság, péter, pintér, róbert, sós, szonda-ipsos, és tv.
Mit is mond a hogyishívják?
Pintér Róbert - Szonda-Ipsos online stratégiai ig.
Mucsi Csaba - MTV újmédia főszerkesztő
Dobó Mátyás "Doranszky" - Blogter tartalomfejlesztési igazgató
Sós B. Péter - Népszabadság online rovatvezető
Fekete Attila - TV2 digitális média igazgató
Olvass tovább