Új vezető a Gfk Média szektorának élén

Kategória: Aktuális.

Karrier 2010. augusztus 2-tól Kántor Kata tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet Média szektorának szektormenedzseri pozícióját. A szakember a Média szektor vezetőjeként a GfK Hungária médiakutatási területének teljes körű menedzsmentjéért felel majd. Feladata magába foglalja a meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartást, valamint a GfK Hungária stratégiai céljaival összhangban új ügyfelek felkutatását is.
Olvass tovább

Csökken az élményszerű bevásárlások aránya

Kategória: Kutatás.

A minőség-frissesség, ár, választék hármasa bizonyul időről időre a boltválasztást befolyásoló legfontosabb szempontoknak, de emellett a vásárlások típusai is meghatározóak a választásnál. Csökken az élményszerű vásárlások aránya, de természetesen akadnak olyan esetek is, amikor kedvtelésből vásárolunk - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet Shopping Monitor 2009/2010. című tanulmányából.
Olvass tovább

A Pöttyös Túró Rudi Magyarország legerősebb márkája

Kategória: Aktuális.

A Pöttyös Túró Rudi végzett az első hazai márkaerő rangsor élén. A B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet által készített kutatás eredményeként kialakult lista második helyén a Coca-Cola, a harmadikon a Danone, míg a negyedik-ötödik helyen az RTL Klub és a TV2 végzett. A Pöttyös Túró Rudi listavezető helyezésének egyik oka, hogy a válaszadók mintegy kétharmada, 64 százaléka ehhez a márkához érzi leginkább közel magát.
Olvass tovább