A GfK Hungária Piackutató Intézet 2000 fős reprezentatív mintán végzett felmérése alapján a fogyasztók a következő tizenhét terméket szavazták a legjobbak közé.
Olvass tovább
A Gfk díjazta a legjobb Call Centereket
budapest, call, calling, center, díj, gfk, hungária, ii., intézet, nemzetközi, piackutató, és szakkiállításon.
A II. Budapest Calling Nemzetközi Call Center Szakkiállításon idén újra ünnepélyes keretek között díjazták a GfK Hungária Piackutató Intézet által 2010-ben alapított Call Center Díj verseny legjobbjait.
Olvass tovább
A Gemius létrehozta tanácsadói divízióját
borbála, consulting, department, gemius, gemius-ba, head, intézettől, közvélemény-, medián., és piackutató.
Karrier
Baittrok Borbála a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézettől érkezett a Gemius-ba, ahol a cég új szolgáltatási ágának vezetőjeként, Head of Consulting Department pozícióban erősíti a Gemius magyarországi csapatát.
Olvass tovább
Élen a szemkamerában
Június 8-10 között rendezték meg Londonban a Tobii szervezésében az EyeTrackUX 2011 konferenciát, amelyen Bán Csilla, a Szinapszis Piackutató és Tanácsadó Kft. kvalitatív igazgatója is részt vett.
Olvass tovább
A férfiak jobban érzik magukat a munkahelyükön
OnBrand
A KutatóCentrum és a MASMI Hungary Piackutató Intézet közös felmérése szerint a magyar munkavállalók kétharmada nem tervez váltást, mégsem elégedettek a jelenlegi munkahelyükkel.
Olvass tovább
Új vezető a Gfk Média szektorának élén
Karrier
2010. augusztus 2-tól Kántor Kata tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet Média szektorának szektormenedzseri pozícióját. A szakember a Média szektor vezetőjeként a GfK Hungária médiakutatási területének teljes körű menedzsmentjéért felel majd. Feladata magába foglalja a meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartást, valamint a GfK Hungária stratégiai céljaival összhangban új ügyfelek felkutatását is.
Olvass tovább
Csökken az élményszerű bevásárlások aránya
A minőség-frissesség, ár, választék hármasa bizonyul időről időre a boltválasztást befolyásoló legfontosabb szempontoknak, de emellett a vásárlások típusai is meghatározóak a választásnál. Csökken az élményszerű vásárlások aránya, de természetesen akadnak olyan esetek is, amikor kedvtelésből vásárolunk - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet Shopping Monitor 2009/2010. című tanulmányából.
Olvass tovább
A Pöttyös Túró Rudi Magyarország legerősebb márkája
braun, coca-cola, danone, gfk, hungária, intézet, klub, magyarország, partners, piackutató, pöttyös, rtl., rudi, túró, és tv.
A Pöttyös Túró Rudi végzett az első hazai márkaerő rangsor élén. A B&P Braun & Partners Magyarország és a GfK Hungária Piackutató Intézet által készített kutatás eredményeként kialakult lista második helyén a Coca-Cola, a harmadikon a Danone, míg a negyedik-ötödik helyen az RTL Klub és a TV2 végzett. A Pöttyös Túró Rudi listavezető helyezésének egyik oka, hogy a válaszadók mintegy kétharmada, 64 százaléka ehhez a márkához érzi leginkább közel magát.
Olvass tovább
Turcsán Tünde a romániai Nielsen igazgatója
Karrier
A magyarországi ACNielsen Piackutató Kft. ügyfélkapcsolati igazgatóját, Turcsán Tündét (34 éves) kinevezték a Nielsen romániai vállalatánál ügyvezető igazgatónak, 2010. január 15-től. Turcsán Tünde hét éve dolgozik a Nielsennél, amely a világ legnagyobb piackutató cége.
Olvass tovább
Kvalitatív vezető a Gfk-nál
Karrier
2009. október 15-től Becker György tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet kvalitatív vezetői pozícióját. Az 54 éves pszichológus végzettségű szakember korábban a TNS Hungary-nél dolgozott ugyancsak a kvalitatív kutatásokért felelős pozícióban.
Olvass tovább