A Chivas Regalra és a The Glenlivetre írt ki digitális kommunikációs tendert a Pernod Ricard.
Olvass tovább
Bővített együttműködés
2015 decemberétől vásárolt médiás forgalomterelést is végez a neo a Pernod Ricard számára.
Olvass tovább
Új magazin indul whisky kedvelőknek
A most bevezetésre kerülő új online magazin célja kifejezetten nem egy eladásnövelő eszköz életre hívása.
Olvass tovább
Brazil hangulatban a spirit és sör piac
Döntőre készül a Ballantine’s Brasil, fesztiválokra tolja be a biciklit a Havana Club, és klubokba, szórakozóhelyekre gurul be az idén újra aktivált Miller.
Olvass tovább
Nemzetközi tendert nyert a Neo Interactive
A legnagyobb hazai független digitális ügynökség nyerte a Pernod Ricard nemzetközi tenderét.
Olvass tovább
Pernod Ricard és Wonderduck Agency
Elindult a Tesco és az Interspar áruházakban a Pernod Ricard termékeinek eladásösztönző promóciója, amelyet a Wonderduck Agency bonyolít.
Olvass tovább