Harmadik alkalommal végezte el az OTP Mobil és az NRC a fogyasztói szokásokat vizsgáló kutatását.
Olvass tovább
Különdíjjal jutalmazták az OTP Mobil fejlesztését
Az Év Applikációja lett az alkalmazás.
Olvass tovább
A netezők már inkább készpénzmentesen fizetnek
Már nem a parkolás és az autópálya matrica vásárlás az elsődleges mobilon.
Olvass tovább
Átalakulóban a vásárlási szokásaink
Nő a bizalom az online és a mobilos vásárlás iránt.
Olvass tovább
Népszerű a Simple fiók
300 millió forintos forgalmat generált az OTP Mobil legutóbbi fejlesztése.
Olvass tovább
Egyre több autópálya matricát vásárolunk
A tavalyi tranzakciószám a háromszorosára is növekedhet idén.
Olvass tovább
Mi kell a fogyasztónak holnap?
A 2010-es évek egyik kulcsszava az üzleti életben a digitalizáció.
Olvass tovább
Megszokás vagy praktikusság?
Egyre többen fordulnak az alternatív fizetési megoldások felé.
Olvass tovább
Ha káosz az autósok napja
A Simple alkalmazással legalább a matricavásárlást meg tudják oldani egyszerűen és kényelmesen.
Olvass tovább
10 ezren már mobillal léptek be a fesztiválokra
A nyomtatott jegy nélküli belépés is egyre természetesebb a magyar fesztiválozóknak.
Olvass tovább