Indul a 2010-es társadalmi célú kampány téma-jelölése

Kategória: Aktuális.

Javában zajlik a Médiaunió Alapítvány 2009-es kampánya, mely "Nincs de, Rajtad is múlik!" szlogennel az egészségmegőrzés, a megelőzés népszerűsítésére fókuszál. A Médiaunió Kuratóriuma a most futó kampánnyal párhuzamosan meghirdeti a 2010-es kampányra vonatkozó pályázatát. 2009. március 13-tól április végéig civil szervezetek és egyének, intézmények és szervezetek jelölhetnek témát 2010-re.
Olvass tovább

Golden Dove 2008

Kategória: Aktuális.

A fogyasztó soha nem látta, soha nem találkozott vele, mégis kikéri a véleményét a vásárlás előtt, ki az? - A többi vásárló. Bizonyára Önnel is fordult már elő, hogy mielőtt döntött volna, megnézte az interneten, mit mond a többi vásárló az adott termékről, szolgáltatásról. Nincs egyedül, egyre általánosabb tendenciaként látja a fogyasztókat közvetlenül elérő direktkommunikációs szakma, hogy a fogyasztói véleményalkotáskor számolni kell új elemekkel. A 4. Golden Dove Nemzetközi DM Konferencián idén a B2B és B2C területek aktuális kérdései mellett, nemzetközi előadók segítségével külön figyelmet kap a C2C és C2B területeknek.
Olvass tovább