A Nespresso bemutatta a párizsi ínyencségek által ihletett ünnepi Limited Edition kávéit.
Olvass tovább
A kávé szülőhazája előtt tisztelegnek
A Nespresso idén januárban izgalmas felfedezőútra invitálja a kávérajongókat Afrika szívébe. A két új limitált kiadású kávékapszula, az Arabica Ethiopia Harrar és a Robusta Uganda kávék megalkotását a kávé eredetét körbefonó, varázslatos történetek ihlették. Az egyik őrleményben az Arabica szülőföldjén termett etióp kávét élvezhetjük, míg a másiknál egy Ugandából, a Robusta fajta feltételezett szülőföldjéről származó kávét kóstolhatunk. Az Arabica Ethiopia Harrar és a Robusta Uganda kivételes ízei hűen tükrözik a származási helyek és fajták jellegzetes aromaprofilját. (BrandTrend)
Olvass tovább
Gyermekkorunk édességei köszönnek vissza
A Nespresso Limited Edition kollekciója vidámsággal és színekkel élénkíti a karácsonyi készülődést.
Olvass tovább
A minőségi ételek mellett a kávé is fontos
A kávénak a vendéglátásban is újra fontos kulcsszerep jut.
Olvass tovább
Új szintre emelik a formatervezést
Semmilyen kompromisszumot nem követel meg a kávézás élvezetében.
Olvass tovább
Új vezető a Nespresso élén
Fő feladatának a prémium kávé magyarországi piacának további bővítését és a márka építését tekinti.
Olvass tovább
Érzéki lesz a Nespresso Magyarországon készülő filmje
A kiírók olyan rövidfilmeket vártak, amelyek kreatív módon fogalmazzák meg a „Nespresso életérzést”.
Olvass tovább
Magyar stáb készít szpotot a Nespressonak
A Nespresso, mint a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál hivatalos támogatója reklám film készítésére írt ki pályázatot Magyarországon.
Olvass tovább
Clooney és Dujardin az új Nespresso-reklámban
A legújabb Nespresso „What Else?” reklámkampány filmje november 14-től látható Magyarországon.
Olvass tovább
A Nespresso dizájn projektje újrahasznosítható kávékapszulákkal
A "Project Upcycle" keretében a Nespresso ausztráliai öko-dizájnerek és művészek közreműködésével népszerűsítette az újrahasznosítható Nespresso kávékapszulákat.
Olvass tovább