A Chivas Regalra és a The Glenlivetre írt ki digitális kommunikációs tendert a Pernod Ricard.
Olvass tovább
Választott a Szentkirályi Ásványvíz
2018-tól a neo dolgozik a piacvezető ásványvíz-márka online kommunikációján.
Olvass tovább
Trendfigyelést végez a Neo
A közösségi megjelenések kreatív koncepciójának kitalálásában és elkészítésében is részt vesz.
Olvass tovább
Online alternatívát kínál a neo
Az Internetes Vásárlás Napját is szervező neo november 4-én ezúttal a szülőknek, nagyszülőknek, keresztszülőknek kíván online alternatívát kínálni. Ezen a napon máshol nem elérhető akciókat kínálnak a webáruház partnerek a www.gyerekpentek.hu oldalon. Az Internetes Vásárlás Napjához képest változást jelent, hogy ezúttal kifejezetten olyan ajánlatokkal jelentkeznek az e-kereskedők, amelyek a család legkisebb tagjainak karácsonyi megajándékozását segítik, legyen szó játékokról, könyvekről vagy épp ruhákról. (BrandTrend)
Olvass tovább
Influencer marketing a kampányban
A Post For Rent platfromját használták, itthon elsőként.
Olvass tovább
Bővített együttműködés
2015 decemberétől vásárolt médiás forgalomterelést is végez a neo a Pernod Ricard számára.
Olvass tovább
Keresztapa lett a Neo
A Mediaworks teljes arculatát és bevezető kampányát készítette a digitális ügynökség.
Olvass tovább
Folytatódik a Sanofi és a neo együttműködése
A Sanofi meghívásos tender keretében újra a Neo Interactive-ot választotta social media feladatainak ellátására.
Olvass tovább
Raiffeisen Bank landingoldal-tervezés tendert nyert a neo
Tenderen nyerte a Neo Interactive a feladatot a Raiffeisen kampány landingoldalak vizuális és szerkezeti megújítására.
Olvass tovább
A Médiatanács nem változtathat
A Médiatanács nem változtathat azon a döntésén, amely alapján felmondta a Neo FM műsorszolgáltatási szerződését.
Olvass tovább