A pozitív tendencia alátámasztja az ingyenes napilappiac nemzetközi trendjeit. Nem véletlen, hogy a kedvelt sajtótermék növekvő olvasószámai mellett az elmúlt években csaknem megduplázódtak Európában az ingyenes lapok példányszámai.
Olvass tovább
Van egy innovatív ötleted?
A BrandFestival csapata "Van egy innovatív ötleted?" címmel reklámötlet pályázatot hirdet. Nem kell grafikusnak vagy kreatívnak lenned, elég ha van egy innovatív ötleted! A BrandFestival szervezői a továbbiakban is elkötelezettek a minőségi tartalom irányába.
Olvass tovább
Hivatalos vízszállító partner a Nestlé Aquarel
Másfél kilométer úszás, több mint 40 kilométer biciklizés, 10 kilométer futás a triatlonisták hétvégi világbajnokságán. Nem hiányozhat tehát a megfelelő mennyiségű folyadék sem. A Nestlé Aquarel, a Triatlon Világbajnokság hivatalos vízszállító partnere 20 ezer liter forrásvízzel támogatja a rendezvényt.
Olvass tovább
Fertőző BKV
Tömegesen kezdett terjedni karácsony után a világhálón egy kártékony programkód. Úgy tűnik, a fertőzés a BKV site-ját is elérte. Nem elég a hideg és a hó, most ráadásul - feltehetőleg orosz hackerek - fertőző programkódot csempésztek a közlekedési vállalat webhelyére, egyes bkv.hu oldalakra. Egyelőre nem tudni, mi a támadás célja.
Olvass tovább
Majtényi vesztett, a pártdelegáltak győztek, elhallgat a Danubius és a Sláger
advenio, az, danubius, est, fm, majtényi, média-, mti, nem, sláger-frekvenciákon, és szerinte.
Az Advenio és az Est Média FM1-konzorciuma nyerte a két országos kereskedelmi rádiós frekvenciát. Az Advenio a jelenlegi Danubius-, az FM1 a jelenlegi Sláger-frekvenciákon sugározhat november 18-tól. Majtényi az MTI kérdésére azt mondta: "Nem hinném, hogy ezzel zárul, valószínűbb, hogy ezzel kezdődik a botrány." Szerinte "akár el is lehet perelni" a sugárzás lehetőségét a most győztesnek nyilvánított két társaságtól.
Olvass tovább
(T)rendetlenség?!Folyamatos átértékelődések a médiában
Előzetes a tartalomból:
- "... és Zsolt már nem unatkozik?!" (T)rendszerváltás a médiában és a reklámban
- Szabályozott szabálytalanságok
- Melyik gazdasági szektor lehet a legaktívabb a reklámköltésben 2009-2010 ben?
- Ki tud többet a nézőről, hallgatóról, olvasóról, látogatóról?
- Lesz? Nem lesz? Kié az akarat? Médiatörvény-alkotás hazai módra
Olvass tovább
Gyümölcsjoghurtokat vizsgált a TVE
A joghurtot egészséges termékként tartja számon a közfelfogás . Tényleg ilyen egészséges, tényleg ilyen jó? A hazai boltokban kapható gyümölcsjoghurtokat és gyártóikat egyaránt mérlegre tette a Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) legutóbbi vizsgálatában. Teszteredmények: Nem minden gyümölcsjoghurt (egészséges), ami annak látszik.
Olvass tovább
Még első aTime Warner
Az AdAge nemrégiben hozta nyilvánosságra az amerikai médiavállalatok százas listáját. Nem sok változás történt tavaly óta. A lista tanúsága szerint az első húsz helyezett közül tizenkilencen tavaly is benne voltak az első húszban. Ahogy az AdAge ironikusan meg is jegyzi: és még médiaforradalomról beszéltünk!
Olvass tovább
Csapvíz branding a Szigeten
A korábbi évekhez hasonlóan idén is ivókutak felállításával biztosította a Fővárosi Vízművek, hogy a Szigeten vízben se legyen hiány. 2007-ben Halásztelek egy heti szükségletének megfelelő mennyiségű ivóvizet fogyasztottak el a szigetlakók és a látogatók. Nem titkolt szándékuk, hogy a fiatalabb korosztályt is meggyőzzék arról: a budapesti csapvíz nemcsak fürdésre, hanem szomjoltásra is kiváló.
Olvass tovább
Megváltozhat az ország neve
A litván kormányfő által - a saját elnökletével - létrehozott országmarketing-tanács azt fontolgatja, hogy megváltoztatja az ország nevét. Nem ez az első, hiszen műsorunkban korábban már Szondi György szakértő is beszélt arról, hogy korábban Észtország is gondolkodott a névváltáson.
Olvass tovább