Nem lesz vasárnapi Népszabadság

Kategória: Aktuális.

Nyár elején még azt mondták, hogy csak őszog halasztják a vasárnapi lapszám kiadását, de most hivatalosan is beismerték, hogy nem lesz vasárnapi Népszabadság. A Ringier Kiadó Kft., mint a Népszabadság Zrt. kétharmados tulajdonosa, eláll attól a szándékától, hogy ősztől elindítsa a Népszabadság vasárnapi kiadását - írja a Napi Gazdaság.
Olvass tovább

Magyar Turó Rudi Kínában

Kategória: Aktuális.

Ünnepélyes keretek között felavatták a Pekingtől 185 kilométerre északra lévő Fengningben a magyar technológiával és berendezésekkel létrehozott tejipari üzemet, amely egyebek közt egy Túró Rudi-féleséget is meghonosít Kínában. Napi százezer csokoládébevonatú túródesszert készül a magyar Túró Rudi mintájára Kínában Túró Kiittyy néven.
Olvass tovább

Változik a reklámszabályozás

Kategória: Aktuális.

Fenntartja az általános dohányreklám-tilalmat a gazdasági reklámtevékenységet szabályozó törvényjavaslat, enyhíti viszont a direkt marketing rendkívül szigorú szabályzását - írja a Napi Gazdaság. Az országgyűlés hétfőn szavaz az áprilisban benyújtott javaslatról, miután hétfőn elfogadták a módosító előterjesztéseket - emlékeztet a lap, hozzátéve: a törvény szeptember 1-jén lép a jelenleg hatályos törvény helyébe.
Olvass tovább

Mi lesz az egyik márkával?

Kategória: Aktuális.

Közép-Európa első pénzintézete jöhet létre a két legnagyobb osztrák bank, az Erste és a Raiffeisen egyesülésével, amiről a Napi Gazdaság értesülései szerint hetek óta felső szintű egyeztetések folynak az osztrák fővárosban. Amennyiben a fúzió tényleg megvalósul, az Magyarországon is teljesen átrendezi a banki sorrendet, hiszen az Erste-Raiffeisen egy ugrással a második helyre léphet elő - írja a napi.hu. A BrandTrend kérdésére itthon ezt a választ kaptunk: "A bécsi sajtóközpont szerint a hírnek nincs alapja."
Olvass tovább

Összefogtak a nagy élelmiszeripari cégek

Kategória: Aktuális.

Social Branding Új, önkéntes élelmiszerjelölési rendszert vezet be nyolc nagy cég Magyarországon. A Coca-Cola, a Danone, a Kraft Foods, a Kellogg's,  a Mars, a Nestlé, a Pepsico és az Unilever közös kezdeményezésének lényege, hogy a jelenleginél teljesebb és egységesebb jelölések segítségével a fogyasztók számára jobban értelmezhetőek lesznek egyes termékek legfontosabb összetevői. Az ún. Irányadó Napi Beviteli Érték (INBÉ) jelölések segítenek a tudatosabb termékválasztásban.
Olvass tovább