A Fidesz-KDNP támogatottságának csökkenése megállt, a kormánypártokat jelenleg a teljes népesség 26 százaléka támogatja.
Olvass tovább
Megvásárolná a Népszabadságot a Szabad Sajtó Alapítvány
Pár hónapon belül szeretnék lebonyolítani a Ringier tulajdonrészének megvásárlását.
Olvass tovább
Hajrára csengettek
Választás 2010 A kampány - Stratégia és kommunikáció 2010.11. rész
Az utóbbi hetek izgalmait lezárhatjuk, már ha a pártok jelölt és listaállító képességeit tekintjük. A Fidesz, az MSZP és a Jobbik könnyen vette az akadályt. Sőt a Fidesz stratégiai témaként tekintett az ajánlószelvény gyűjtésre. Egyrészről kommunikációs elemmé tette, erőt demonstrált a begyűjtött cédulák számával, másrészt a kispártok számára megnehezítette a szelvénygyűjtést. Ugyan az MDF és az LMP számára megmaradt az esély a parlamentbe jutáshoz.
Olvass tovább
A szocialista vezetők már elfogadják a meghívást a Ma Reggelbe
Tényszerűség, kiegyensúlyozottság, pártatlanság - ennek jegyében várja az MTV minden párt képviselőit, hogy részt vegyenek a fontos közügyeket feldolgozó új reggeli műsorban. Az MTI október 1-én jelentette, hogy az MSZP vezető politikusai addig nem vesznek részt a Ma reggel című műsorában, amíg nem tisztázódik a jogi helyzet a Nap-kelte szerződésének megszüntetése ügyében.
Olvass tovább
Szigetvári Viktor elfogadta a kabinetfőnöki posztot
ferenc, gál, gyurcsány, imrével, j., medgyessy, mszp, péter, szekeres, viktor, és zoltánnal.
Szigetvári Viktor korábban Medgyessy Péter és Gyurcsány Ferenc miniszterelnök kommunikációs igazgatója volt helyettes államtitkárként, később Gál J. Zoltánnal és Szekeres Imrével együttműködve kampányigazgatóként irányította az MSZP 2006-os országgyűlési és önkormányzati kampányát.
Olvass tovább
Nyakkendőadó helyett hülyeségadót!
"Az MDF szerint lassan ideje hülyeségadót kivetni az MSZP és a kormány nevetségesebbnél nevetségesebb ötleteinek kitalálóira. Úgy tűnik, csak így lehet megfékezni az internetadóhoz és a nyakkendőadóhoz hasonló értelmetlen és káros javaslatokat. A nyakkendőadó logikája alapján gyakorlatilag mindenre ki lehetne vetni az újabb járulékot, hiszen akár a napszemüvegek, a nyakkendőtűk, vagy a kosztümökön viselt brossok is képviselhetnek komoly kulturális értéket."
Olvass tovább
Nem értékelik nyilvánosan a hazai politikai életet
ádámmal, ferenc, gyurcsány, ipsos, medgyessy, mszp, péter, péterrel, sterk, szigetvári, szonda, és viktor.
Levendel Ádámmal és Sterk Péterrel a Szonda Ipsos résztulajdonos igazgatóival alakít új kommunikációs céget Szigetvári Viktor az MSZP december végén távozott kampányigazgatója, Medgyessy Péter és Gyurcsány Ferenc kormányfők korábbi kommunikációs vezetője.
Olvass tovább