Gépjármű kötelező a Tesco-nál

Kategória: Aktuális.

November 2-ától december 31-ig a Tesco vásárlói maguk választhatják ki a számukra legkedvezőbb kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást valamennyi magyarországi biztosító ajánlata közül. A Tesco által tavaly elindított kényelmi szolgáltatásnak köszönhetően idén is bárki megkötheti vásárlás közben KGFB biztosítását. Minden Magyarországon működő biztosítótársaság ajánlata elérhető lesz az áruházlánc 30 hipermarketjében, valamint a cég honlapján keresztül.
Olvass tovább

Magyarországon is terjeszkednek a drogériák

Kategória: Kutatás.

Egyre több testápoló szert drogériában vásárolnak a fogyasztók szerte Európában, így Magyarországon is. Nálunk különösen kedveltek a testápoló szerek szaküzletei, nemzetközi összehasonlításban. Minden ötödik magyar fogyasztó testápoló szert leggyakrabban drogériában szokott vásárolni, állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat.
Olvass tovább

”Knorr. Minden közös étkezés egy lehetőség…”

Kategória: Aktuális.

Az Unilever Magyarország Kft. a Próbakő Kommunikációt bízta meg a "Knorr. Minden közös étkezés egy lehetőség…" kampány pr-feladatainak ellátásával. A "Knorr. Minden közös étkezés egy lehetőség…" kampány azzal a célkitűzéssel indult útjára, hogy felhívja a figyelmet a közös étkezések fontosságára és előnyeire.
Olvass tovább

A magyarok fele rendszeresen fogyaszt bort

Kategória: Kutatás.

Hazánkban a bor tradicionálisan nemzeti italnak tekinthető. Minden alkalomkor kiemelkedő szerepet tölt be, legyen az vallási, állami vagy családi ünnep. Ennek ellenére a borfogyasztás kultúrája rendkívül változatos, és csak az utóbbi években alakult ki egy tudatos, igényesebb fogyasztói réteg. A magyar borfogyasztók többsége egyelőre ragaszkodik a már jól bevált hazai ízekhez.
Olvass tovább

Elindult a www.tv24.hu

Kategória: Aktuális.

A site az otthoni, televíziós szórakozáshoz nyújt tartalmat és eszközöket. Minden televízió kínálata, televíziós műsorok kritikái, írások-interjúk, valamint videók szolgálják ki a televíziós műsorok iránt érdeklődőket. A www.tv24.hu elindításával a kiadó célja a legteljesebb online televízió-újság létrehozása volt.
Olvass tovább

Az MTV nem vár a HD technológiával

Kategória: Aktuális.

Világtendencia, hogy a televíziók a több, mint 50 éve használt SD felbontású rendszerről (közismertebb nevén PAL, NTSC, SECAM, illetve házon belül SDI) áttérnek a nagyfelbontású szabványra. Minden jelentősebb tévétársaság HD beruházásban, a HD-re való áttérésben gondolkozik. A Foci EB és a Pekingi Olimpia is HD-ben fog eljutni nagyon sok európai nézőhöz. A Magyar Televízió szerint a nézőket ki kell szolgálni minőségi kép- és hangtartalommal, akik a nagyképernyős tévék minősége miatt egyre magasabbra helyezik a mércét.
Olvass tovább

Az MTV jövőre is részt vesz az Eurovíziós Dalversenyen

Kategória: Aktuális.

Még nem tudni ki lép Rúzsa Magdi nyomdokaiba, de az biztos, hogy lesz magyar induló a 2008-as Eurovíziós Dalversenyen. Minden évben több mint 150 millió nézőt vonz világszerte az Eurovíziós Dalfesztivál. A 2007-es döntőt Magyarországon két és fél millió felnőtt követte figyelemmel, aznap ez a műsor volt a legnézettebb tévéadás. A nemzetközi karriereket elindító, többfordulós megmérettetést 1956 óta rendezi meg az Európai Műsorszolgáltatók Szövetsége, az EBU (European Broadcasting Union).
Olvass tovább

Versenyelőny a tudásszint, a tapasztalat és az ismertség

Kategória: Aktuális.

Interjú Szerző: Kassay Lili (Business Group) Tíz éve a piacon lenni igen komoly üzleti teljesítmény a  magyarországi sportmarketing, de akár az első évek eseményszervezési  piacának méretét, adottságait tekintve. Mik azok a képességek,  tudások, adottságok, amik újra meg újra átlendítették a Médiasprintet  egy fejlődési fázison? Fábián László: Mindenek előtt két dolgot említenék, a szakértelmet és pontos munkavégzést. Minden tevékenységnél nagyon fontos a bizalom megszerzése.Ehhez szükséges a fenti két tulajdonság. Talán az sokak számára nem  kérdés, hogy amit manapság a sportról és annak üzleti oldaláról tudni lehet, azt a Médiasprint Kft. tudja. Természetesen ezt a tudás a munkában kell bizonyítani. Az ügyfeleink több mint felével, hosszú évek óta együtt dolgozunk, ami, érzésem szerint minősít egy munkakapcsolatot. Nagyon fontos számomra, hogy kialakult, hozzáértő csapat végzi ezt a munkát, másképp nem is működhetne eredményesen a cég. Talán ezek a jellemzők a sikerek zálogai!
Olvass tovább