A FORTUNE magazin frissen közzétett felmérése szerint saját iparágában a UPS a világ legelismertebb vállalata. A UPS nem csak saját területén teljesített kiválóan, de nyolc kategóriában is a világ tíz legjobb vállalata közé rangsorolták a vállalatot. Mind a kilenc értékelési szempontban maximális pontszámot kapott, így saját iparágán belül az első helyen végzett.
Olvass tovább
Stabilan évi 70 milliárd az égetett szeszes italok bolti eladása
Az égetett szeszesitalok forgalma a szervezett kiskereskedelemben stabilan mintegy 70 milliárd forint 2008. december-2009. novemberben, ahogyan az előző hasonló időszakban is. Mind értékben, mind mennyiségben két italfajta bolti eladása tudott növekedni, az előző évhez képest: a vodka 8 és 2, valamint a gin 15, illetve 9 százalékkal.
Olvass tovább
Elindult az [origo] aukció online piactér
Az [origo] vásárlás teljesen megújult felhasználói felülettel, kibővült funkciókkal, könnyű és gyors kezelhetőséggel teszi lehetővé, hogy az oldalra látogatók minél egyszerűbben kapják meg a számukra leginkább fontos információkat egy adott termékről vagy termékcsoportról. A megújult szolgáltatás elsősorban a termék- és ár-összehasonlításra fókuszál. Mind magánszemélyek, mind gazdasági társaságok igénybe vehetik, és percek alatt nyithatnak akár online webshopot .
Olvass tovább
A helyi hírekre a ”legéhesebbek”
A magyar lakosság továbbra is szívesen olvas nyomtatott sajtóterméket - derül ki a GfK Hungária és a Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis tanulmányának 2008 első félévére vonatkozó adataiból. A 15 évnél idősebb népesség 84 százaléka olvasott ez időszak alatt valamilyen lapot. Mind a budapestiek, mind a vidéken élők a helyi lapokat részesítik előnyben.
Olvass tovább