A Merlin Communications nyerte az Országos Magyar Méhészeti Egyesület termelői méz népszerűsítésére kiírt nyílt tenderét. A Merlint többfordulós pályázaton keresztül, 16 ügynökség közül választotta ki az OMME. (BrandTrend)
Olvass tovább
A VR-t népszerűsíti a Merlin
Célja, hogy megismertesse a marketing döntéshozókkal a 3D filmekben rejlő perspektívákat.
Olvass tovább
A Merlint választotta PR ügynökségének a PEPSI
A cég a belső és a külső kommunikációban segíti a vállalatot, valamint egyes projektek stratégiai tanácsadását is ellátja.
Olvass tovább
Ötödször is Reklámhét
A Magyar Reklámszövetség ötödik alkalommal rendezi meg a Reklámhetet, ami ezúttal is országos és az előadások mellet szórakoztató programokkal várják a szakmabelieket és a nagyközönséget. A rendezvény stratégiai és kreatív partnere a Visioned, míg a rendezvényszervezési és pr-feladatokat a Merlin Communications látja el.
Olvass tovább
Európa első multi- szenzoriális projektje
A Leroy Merlin lakberendezési áruház alkalmazta Európában először az érzékszervi marketing minden elemét együttesen. A világ számos országában megtalálható áruház nem csupán a háttérzenei szolgáltatás kivitelezésével bízta meg a spanyolországi Mood Mediát, hanem a vizuális kivitelezéssel és az illatmarketing megvalósításával is.
Olvass tovább