A COVID-19 világjárvány Magyarország lakosságának életét is átalakította. A Médiaunió Alapítvány Kuratóriuma úgy véli, hogy egy társadalmi célú kommunikációval foglalkozó nonprofit szervezet nem engedheti meg magának, hogy ne az év mindenkit érintő, legfontosabb társadalmi témájával foglalkozzon. A Kuratórium pályázatot hirdet a legszebb, legemberibb tanulságok összegyűjtésére, a legkedvesebb történetekből pedig kisfilmeket készít a Médiaunió Alapítvány.
Olvass tovább
Miért nem tiszteljük az élelmiszert?
„Élj maradéktalanul!” címmel digitális konferenciát szervezett a Médiaunió Alapítvány.
Olvass tovább
„A tanári pálya megbecsültségének növelése”
Ez a Médiaunió Alapítvány 2019-es társadalmi célú kampányának témája.
Olvass tovább
A hazai minden előtt?
A magyarok alig egyharmada keresi a hazai termékeket az üzletek polcain.
Olvass tovább
A kampány témája: a környezetvédelem
A Médiaunió Alapítvány kapcsolatba lép a témában érintett civil, non-profit, for-profit és állami szervezetekkel.
Olvass tovább
Internetes zaklatás
Magyarországon minden harmadik gyereket zaklattak már a világhálón.
Olvass tovább
Folytatódik a társadalmi célú kampány
A Médiaunió Alapítvány a hetedik egész éven át tartó, országos társadalmi célú kampány készítette 2014-ben.
Olvass tovább
A Central Médiacsoport belépett a Médiaunió Alapítványba
A csoport ezentúl nem csak felülettel támogatja a társadalmi célú kampányokat, hanem tagként is részt vesz a szervezet munkájában.
Olvass tovább
Online kampányt indít a Médiaunió Alapítvány
A „felelős médiahasználatról” szóló, első kampányszakaszban szülőket célzó ATL kampány augusztus 11-től egy fiataloknak szóló online kampánnyal egészül ki.
Olvass tovább
Erdélyben csatlakoztak a Médiaunió Alapítvány munkájához
A marosvásárhelyi székhelyű Regeneráció Egyesület „Jó arc” címmel folytatta a Médiaunió „Jó embert keresünk!” kampányát.
Olvass tovább