Februárban lezárult a tavaly augusztusban indított „Élj maradéktalanul!” elnevezésű országos társadalmi célú kampány, amely célja az élelmiszer-pazarlással kapcsolatos szemléletformálás, hosszú távon pedig a pazarlás csökkentése volt. Az elmúlt hónapokban az élelmiszer-pazarlás kérdésével több mint félezer cikk és interjú foglalkozott, a médiumok által felajánlott felületek értéke pedig listaáron meghaladta az 1,2 milliárd forintot.
Olvass tovább
A Marquard Média csatlakozott a Médiaunióhoz
A Médiaunió társadalmi célú kampányának lebonyolításához felajánlott felületek megközelítőleg fél milliárd forint értékű „médiaerőt” képviselnek.
Olvass tovább
A hat nyerte a Médiaunió tenderét
"A sport mindenkié!" témában indítja 2012-es kampányát a pozitív társadalmi változások előmozdításának érdekében a Médiaunió Alapítvány.
Olvass tovább
Helyi Téma a Médiaunióban
Mostantól a Théma Lapkiadó Kft. médiaportfóliója is gazdagítja a Médiaunió támogatóinak körét.
Olvass tovább
Elindult a 2011-es Médiaunió tender
A Médiaunió pályázatot ír ki a 2011-es integrált kommunikációs kampány kreatív tervezésére és kivitelezésére.
Olvass tovább
A Carbon Group és a Próbakő nyerte a Médiaunió tenderét
"Rajtad is múlik a fogyatékkal élő emberek integrációja!" szlogennel indítja 2010-es megakampányát a pozitív társadalmi változások eléréséért tavaly életrehívott Médiaunió. A társadalmi célú kampány tervezésére és levezénylésére idén is pályázatot írt ki az Alapítvány, amelynek elnöksége és szakmai zsűrije a beérkezett pályázatok közül a Carbon Group és a Próbakő Kommunikáció közös munkáját ítélte legjobbnak.
Olvass tovább
Indul a 2010-es társadalmi célú kampány téma-jelölése
Javában zajlik a Médiaunió Alapítvány 2009-es kampánya, mely "Nincs de, Rajtad is múlik!" szlogennel az egészségmegőrzés, a megelőzés népszerűsítésére fókuszál. A Médiaunió Kuratóriuma a most futó kampánnyal párhuzamosan meghirdeti a 2010-es kampányra vonatkozó pályázatát. 2009. március 13-tól április végéig civil szervezetek és egyének, intézmények és szervezetek jelölhetnek témát 2010-re.
Olvass tovább
A Sanoma is csatlakozott a Médiaunió megakampányához
Az elsősorban üzleti és szórakoztató lapok, illetve az internetes tartalomszolgáltatók piacán aktív médiavállalat közel 50 millió forint értékű felülettel járul hozzá a Médiaunió 2009-es megakampányához. Mint ismeretes, a kampány témája az egyéni felelősségvállalás, mely az egészségmegőrzés, a megelőzés népszerűsítésére fókuszál.
Olvass tovább
Az ACG.HEY nyerte a Médiaunió tenderét
A Médiaunió Elnöksége második körben, a re-briefet követően értékelte az ügynökségi pályázatokat. A rebriefre a shortlistre került ACG.HEY és a Young&Rubicam ügynökségeket hívták meg, a versenyből az ACG.HEY került ki győztesen. Pályázatában az ACG.HEY erős, a magyar társadalomban valóban létező insightokra épülő stratégiai irányt vázolt fel. Az általuk tervezett ATL kampányt széleskörű gerilla és ambient közterületi megjelenések kísérik.
Olvass tovább
Médiaunió: Egyik pályázatot sem találták kiemelkedőnek
A Médiaunió, a meghirdetett pályázatán indult ügynökségek közül az ACG Hey-el és a Young & Rubicam-el folytat további tárgyalásokat. A Médiaunió 2009-es, mintegy 6 milliárd forint értékű megakampányának témája az egyéni felelősségvállalás "Rajtad is múlik!" szlogennel, mely az egészségmegőrzés, a megelőzés népszerűsítésére fókuszál.
Olvass tovább