Magyarországon jelenleg a foglalkoztatottak 3,5 százaléka dolgozik “ügyfélszolgálatosként”, munkakörük megbecsült, ennek ellenére komoly kihívást jelent a fluktuáció a munkáltatóknak a Cofidis Magyarország és a Medián kutatása szerint. (BrandTrend)
Olvass tovább
Jobban bíznak állásukban a munkavállalók
A fővárosiak és a diplomások a legoptimistábbak, a falvakban élők megítélése azonban romlott.
Olvass tovább
Kutatási tagozatot alakított a Magyar Reklámszövetség
Az alapítók: az AGB Nielsen, a GfK Hungária, az Ipsos és a Medián.
Olvass tovább
A Gemius létrehozta tanácsadói divízióját
borbála, consulting, department, gemius, gemius-ba, head, intézettől, közvélemény-, medián., és piackutató.
Karrier
Baittrok Borbála a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézettől érkezett a Gemius-ba, ahol a cég új szolgáltatási ágának vezetőjeként, Head of Consulting Department pozícióban erősíti a Gemius magyarországi csapatát.
Olvass tovább
A Ringier a Hírszerző.hu-t az Adaptive Media a Népszabadság Online-t értékesíti
adaptive, az, hírszerző, house, média-, medián., népszabadság, online, ringier, sales, webauditon., és zrt..
A Hírszerző csoport látogatottsága mostantól a Ringier csoporthoz adódik hozzá a Medián Webauditon. A továbbiakban a Hírszerző promóciót kap a Ringier online portfólión, valamint tartalmi együttműködés kialakítására is lehetőség nyílik. A Népszabadság Online médiaügynökségek felé történő értékesítését 2010-től az Adaptive Media Sales House végzi. Az ügynökséget meghívásos tenderen választotta ki a Népszabadság Zrt. vezetése.
Olvass tovább
A közvélemény politikai alkut és korrupciót sejt
A közvélemény elégedetlen a kereskedelmirádió-pályázattal, a többség politikai alkut és korrupciót sejt a háttérben a szakmai szempontok helyett. Két héttel az utolsó adások előtt a közvélemény túlnyomó része - kilenctizede - hallott róla, hogy megszűnik a Danubius és a Sláger Rádió. - többek között ez derül ki a Medián november 5-én, 1000 fő telefonos megkérdezésével készült országosan reprezentatív felméréséből.
Olvass tovább
Arculatépítés – illatmarketing
Az érzékszervi marketing eddig is használt elemeinek (audiomarketing, DS) kiegészítéseként a Mood Medián keresztül már Magyarországon is elérhetővé vált az illatmarketing szolgáltatás. A Mood első hazai megrendelője a prémium kategóriás "health club"-okat üzemeltető Holmes Place International.
Olvass tovább
Dundika duplázott
A Blikk internetes változata az elmúlt egy évben közel megkétszerezte látogatottságát. A Medián Webaudit adatai szerint 2007 decemberében, egy átlagos hétköznapon 64 639 egyedi látogató kereste fel a Blikk.hu oldalait, 2008 decemberében viszont 123 382, ami 92%-os bővülést jelent.
Olvass tovább
Közös termékkel a GfK és a Medián
Az újonnan bevezetett webAUDIENCE termékcsalád négy pillére teljes körű megoldást kínál az online közönségmérésre, illetve médiatervezésre. A Medián által korábban kifejlesztett webAUDIT és webRATE rendszerbe most új elemként kapcsolódott be a GfK Hungária által nyújtott információkat szolgáltató webPROFILE kiegészítve a webPANEL szoftveres paneljének adataival.
Olvass tovább
Régi-új elnök a PMSZ-ben
Tisztújító közgyűlésen választotta újra eddigi elnökét, Hann Endrét (Medián) a Piackutatók Magyarországi Szövetsége.
Olvass tovább