A fiatalokat kevésbé köti le az újságolvasás

Kategória: Kutatás.

Nem csökken az újságolvasás népszerűsége a magyar lakosság körében, csupán a preferenciák rendeződnek át - derül ki a GfK Hungária és az Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis tanulmányának 2009 második félévére vonatkozó adataiból. Enyhén csökkent az általános női lapok, a hirdetési lapok, és az önállóan terjesztett tv magazinok népszerűsége.
Olvass tovább

Továbbra is szívesen olvasunk újságot

Kategória: Kutatás.

A magyar lakosság körében továbbra is nagy népszerűségnek örvend az újságolvasás - ezt tükrözik a GfK Hungária és az Ipsos Nemzeti Médiaanalízis tanulmányának 2009 első félévére vonatkozó adatai. A 15 évnél idősebb népesség 82 százaléka vett a kezébe ebben az időszakban valamilyen sajtóterméket. A magyar lakosság leginkább a szűkebb környezetét érintő hírekről, eseményekről szeret olvasni.
Olvass tovább

A helyi hírekre a ”legéhesebbek”

Kategória: Kutatás.

A magyar lakosság továbbra is szívesen olvas nyomtatott sajtóterméket - derül ki a GfK Hungária és a Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis tanulmányának 2008 első félévére vonatkozó adataiból. A 15 évnél idősebb népesség 84 százaléka olvasott ez időszak alatt valamilyen lapot. Mind a budapestiek, mind a vidéken élők a helyi lapokat részesítik előnyben.
Olvass tovább

Nyomtatott sajtó

Kategória: Aktuális.

A Szonda Ipsos és a GfK közös felmérése szerint az elmúlt félévben több mint egymilliárd alkalommal vettünk kézbe valamilyen újságot. A legolvasottabb lapokat több mint egymillió olvasó forgatja. A sajtópiac egyik legnagyobb tematikus lapcsoportja változatlanul a női lapoké. A Nemzeti Médiaanalízis legfrissebb sajtóolvasottsági eredményei szerint csaknem mindenki elérhető valamilyen nyomtatott sajtótermékkel.
Olvass tovább

Tömegeket és speciális célcsoportokat is elér a nyomtatott sajtó

Kategória: Aktuális.

A magyar lakosság körében továbbra is fontos tevékenység a nyomtatott sajtótermékek olvasása - derül ki a GfK Hungária és a Szonda Ipsos Nemzeti Médiaanalízis tanulmányának 2007. első félévi adataiból. A 15 évnél idősebb népesség 87 százaléka olvasott ez időszak alatt valamilyen lapot. Miután a nyomtatott sajtó nagyon széles tematikát ölel fel ezért úgy a nagy tömegek, mint az egyes speciális érdeklődésű célcsoportok is jól elérhetők vele.
Olvass tovább