A Republic Group-nál az M&M’ és a Bang&Olufsen

Kategória: Aktuális.

A Republic Group került ki az egyik győztesként a Mars által meghirdetett M&M's tenderből, mely a márka 2010-es BTL kommunikációjára szól. A Republic Group kezdett el dolgozni a Bang&Olufsen Magyarországi megjelenésein is, melynek termékei jól felismerhetők az egyszerű vonalvezetésből, az extra magas minőségről, a tökéletes high end hangzásról, illetve a nagyon magas árukról.
Olvass tovább

Összefogtak a nagy élelmiszeripari cégek

Kategória: Aktuális.

Social Branding Új, önkéntes élelmiszerjelölési rendszert vezet be nyolc nagy cég Magyarországon. A Coca-Cola, a Danone, a Kraft Foods, a Kellogg's,  a Mars, a Nestlé, a Pepsico és az Unilever közös kezdeményezésének lényege, hogy a jelenleginél teljesebb és egységesebb jelölések segítségével a fogyasztók számára jobban értelmezhetőek lesznek egyes termékek legfontosabb összetevői. Az ún. Irányadó Napi Beviteli Érték (INBÉ) jelölések segítenek a tudatosabb termékválasztásban.
Olvass tovább

Korlátozzák a gyerekeknek szóló reklámokat.

Kategória: Aktuális.

Az Egyesült Államok legnagyobb élelmiszergyártói és gyorsétteremláncai, köztük a Coca-Cola, a PepsiCo, a McDonald's, a Kraft Foods, a Mars, az Unilever és a Cadbury Adams, úgy döntöttek, korlátozzák vagy akár meg is szüntetik a 12 éven aluli gyermekeknek az egészségtelen ételek reklámozását. A Kellogg, a General Mills és a Kraft Foods cégek megegyeztek, hogy nem reklámoznak gyerekeknek olyan gabonapelyheket, amelyekben 12 grammnál nagyobb a cukortartalom - írja a MarketWatchra hivatkozva az index.hu.
Olvass tovább