A Vodafone új márkapozíciója a technológia és az emberi ambíció együttműködését helyezi a középpontba.
Olvass tovább
A Rossmann a legerősebb drogériamárka Magyarországon
Az elmúlt évhez képest a drogériában vásárlók öt legfontosabb választási irányelve nem változott.
Olvass tovább
A Honor bejelentette új márkastratégiáját
George Zhao, a Honor Device Co. Ltd. vezérigazgatója az új szlogenről is lerántotta a leplet.
Olvass tovább
Megújítja márkáját az Alföldi Tej
A kampánytervezést és médiavásárlást a vállalat ügynökség nélkül, saját maga végzi.
Olvass tovább
A márkák is rákattantak az Instagram Story-kra
A márkák ötöde csak egy vagy két highlight-kategóriát hozott létre a Story-k bemutatásához.
Olvass tovább
Ezrek teszteltek márkákat
A reklámtudatosság fontosságát hirdeti a BRAND TESTER Park.
Olvass tovább
Melyik márka van a lejátszási listádon?
A zene könnyen alakít ki érzelmi kötődést a márka és a vásárló között.
Olvass tovább
Íme, a legmenőbb hazai Instagram márkaoldalak!
100 magyar Insta sikertörténet a Nanushkától a Konzolvilágig.
Olvass tovább
Mondd el dalban, Pöttyössel!
Idén ismét szívecskés csomagolással teszi izgalmassá az évkezdést a Pöttyös. A mindennapok szürkeségébe vidám, kedves pillanatokat szeretne belecsempészni azzal, hogy az ikonikus pöttyöket szívecskék váltották fel, a csomagolásra pedig ezúttal ismert, hazai dalszövegrészletek kerültek. (BrandTrend)
Olvass tovább
Non-stop márkaélményt követlenek a fogyasztók
CX, EX, SD - nem csak új buzzword-ök a brandingben.
Olvass tovább