Az Effie zsűrizése idén is két fordulóban, szeptemberben és októberben lesz.
Olvass tovább
Agency Toplist vizsgálat és finomhangolás
Agency Toplist, brandfestival, DIMSZ, Fabricius Gábor, iab, maksz, mrsz, és ört.
Hír.
Ad hoc feltáró bizottság tekintette át az Agency Toplist körüli vitapontokat.
Olvass tovább
A Republic Group belépett az MMSZ-be és az MRSZ-be
A Republic Group január 25-én jelentette be, hogy etikai okok miatt kilép a MAKSZ-ból.
Olvass tovább
Az ACG lett az E.ON lead ügynöksége
Az ACG 2018. január 1-től lead ügynökségként segíti a márka integrált, 360 fokos kommunikációját.
Olvass tovább
Nyílt levelet írt Aczél László
"Érdeklődéssel figyeljük MAKSZ-os tagtársunk a Republic Group kisérletét."
Olvass tovább
Effie 2.0
A szervezők várakozásainál jóval több nevezés érkezett be az idei hatékonysági versenyre.
Olvass tovább
Elindult az Effie 2.0
American Marketing Association, effie, Effie 2.0, Effie Hatékonysági Index, maksz, és Reklám Világszövetség.
Hír.
A megújult verseny végső nevezési határideje október 12.
Olvass tovább
HPS PR csapata Cannes-ban
Kétnapos verseny keretében rendezte meg a MAKSZ a Cannes Young Lions hazai fordulóját.
Olvass tovább
“Gratulál” a Republic a MEC-nek
Az ügynökség 1.4 millió forintért vállalta a GVH 2016-os kampányának kivitelezését és gyártását.
Olvass tovább
Jól vizsgáztak az Effie pályázói
A legtöbb döntős pályaművel az ACG száll versenybe a díjakért.
Olvass tovább