Budapesten nyit az amerikai KCI

Kategória: Aktuális.

A KCI választása több lehetséges célország értékelése után esett Magyarországra. Az amerikai vállalat a jól képzett, felkészült és több idegen nyelvet beszélő munkaerő, az életminőség, valamint a főváros stratégiai földrajzi elhelyezkedése miatt döntött úgy, hogy Budapesten hozza létre globális szolgáltatóközpontját.
Olvass tovább

Magyarországon a ”Száguldó Cirkusz”

Kategória: Aktuális.

2008. augusztus 1-jén három napra ismét Magyarországra érkezik a „Száguldó Cirkusz”. A Magyar Turizmus Zrt. az idei évben is aktívan közreműködik a Forma 1 népszerűsítésében, valamennyi marketingeszközét felhasználja annak érdekében, hogy minél többeket csábítson a Hungaroringre, Budapestre, Magyarországra. A Magyar Turizmus Zrt. a Magyar Nagydíj turisztikai jelentőségére való tekintettel több, mint fél évtizede szorosan együttműködik a Hungaroring Sport Zrt.-vel.
Olvass tovább

Megéri mélyebben a pénztárcába nyúlni

Kategória: Aktuális.

A legmegbízhatóbb márkákon nem fog az idő - ez talán a legfőbb tanulsága a Reader’s Digest szokásos felmérésének. Különösen igaz ez Magyarországra: a valamennyi országban vizsgált 20 kategória közül négyben volt csak trónfosztás. A Reader’s Digest felmérésében a 20 kategória minden országban ugyanaz volt, a "speciálisak" köre azonban országról országra változik. A felmérés a megbízhatóság és a vásárlási szokások kapcsolatát is megvizsgálta.
Olvass tovább

Légi Marketing Alap

Kategória: Aktuális.

A Balaton régió önkormányzataival, legjelentősebb turisztikai szolgáltatóival, valamint a Fly Balaton Repülőtér képviselőjével egyeztetett Siófokon az indítandó új légi járatok Magyarországra csábítása érdekében létrehozandó Légi Marketing Alapról a Magyar Turizmus Zrt. elnöke Dr. Niklai Ákos és a Zrt. vezérigazgatója Dr. Róna Iván. A tervek szerint augusztus végéig hozzák létre a Légi Marketing Alapot, mintegy 100 millió forintos nagyságrendben.
Olvass tovább