A Szentkirályi Luís Figo után ismét világsztárt választott hazai és nemzetközi népszerűsítésére: családjának örömére és beleegyezésével a valaha élt legismertebb magyar, Puskás Ferenc lett a piacvezető ásványvíz márka 2010-es reklámkampányának arca. A cég a világklasszis magyar futballista iránti tisztelettel hívja fel a figyelmet Magyarország - olykor méltatlanul kezelt - sikereire, legendáira és értékeire.
Olvass tovább
Reklámmentes lehet a spanyol állami televízió
Száműzni akarja a reklámokat az RTVE állami televízióból a spanyol kormány, amely a kereskedelmi tévékre kirótt háromszázalékos adóval ellensúlyozná a bevételkiesést - írta csütörtöki számában az El País című spanyol napilap. A reklámidő "drámai" csökkentéséről szóló terveket José Luis Rodríguez Zapatero miniszterelnök jelentette.
Olvass tovább