A Lavazza ismét támogatja a Solomon R. Guggenheim Múzeum egy különleges kiállítását.
Olvass tovább
A Lavazza tenisz tehetségeket karol fel
A Next Gen ATP Finals 2019 támogatásával igyekszik megnyitni a kapukat a Z generáció felé is.
Olvass tovább
A szépség feltárja a világot
David LaChapelle új fejezetet nyit a Lavazza naptárainak történetében.
Olvass tovább
A Lavazza ötödik alkalommal támogatja a US Opent
A márka különleges receptekkel készül, amelyek alapja a cég új hidegfőzésű kávéja.
Olvass tovább
Együttműködik a Lavazza és az Orbico Hungary
A szerződés a kiskereskedelmi és a Horeca csatornákon keresztül történő disztribúcióra vonatkozik.
Olvass tovább
A Lavazza új partneri együttműködést jelentett be
A márka idén is visszatér a Grand Slam-tornák világába.
Olvass tovább
David LaChapelle fényképezi a Lavazza idei naptárát
Témája a fenntarthatóság lesz.
Olvass tovább
460 000 eszpresszó a tornán
A teniszbajnokság vendégei Alixe Bornon-nak a finomságait is megkóstolhatják.
Olvass tovább
2018 a stabil növekedés éve volt
A Lavazza igazgatósága áttekintette és jóváhagyta a vállalat 2018. december 31-i fordulónappal készült vállalati pénzügyi kimutatásainak és konszolidált pénzügyi kimutatásainak tervezetét. Az utóbbit most először készítettek el az IFRS nemzetközi számviteli standardok szerint. Árbevétel: 1,87 milliárd euró – 9,3%-kal magasabb a 2017-es 1,71 milliárd eurónál (organikus növekedés = 6,6%) EBITDA: 197,3 millió euró – 6,2%-kal haladja meg a 2017-es 185,8 millió eurót; a 10,6%-os EBITDA-ráta megegyezik az előző évivel Korrigált EBITDA: 206,5 millió euró – 9%-kal a 2017-es 189,5 millió euró felett EBIT: 110,7 millió euró – mintegy 2,0%-kal magasabb a 2017-es 108,5 millió eurónál; és az előző évivel megegyező, 5,9%-os EBIT-ráta Nettó nyereség:
Olvass tovább
Hagyomány, kísérletezés, intuíció és minőség
Néhány olyan érték, amelyet a Lavazza is magáénak érez.
Olvass tovább