Bár a pandémia kezdete óta a magyarok többsége árérzékenyebb, tavalyhoz képest idén valamivel többet, átlagosan 59 ezer forintot költenének karácsonyi ajándékokra – mutat rá a Telenor országos, reprezentatív kutatása. A magyarok idei karácsonyi terveit vizsgáló felmérésből az is kiderült, hogy tízből négy ember úgy érzi, kevesebb időt tölt a mindennapokban családjával, barátaival, mint szeretné, többségük pedig az ünnepek alatt tervezi bepótolni az elmaradt találkozásokat. Ha pedig nincs mód személyes találkozásra, a legtöbben a mobilhívást választják.
Olvass tovább
Mennyire felelősek a magyar autósok?
Az ittas vezetést, a büntetőfékezést és a piroson áthajtást tartjuk a legveszélyesebbnek.
Olvass tovább
Hat jel a jövőre való felkészüléshez
A vállalatok 88%-a tisztában van az előttük álló kihívásokkal.
Olvass tovább
Z generáció és karrier
A magyar fiatalok, más közép- és kelet-európai országok munkavállalóihoz hasonlóan vonzónak tartják a könyvelési és pénzügyi karriert – derül ki az ACCA (Okleveles Könyvvizsgálók és Mérlegképes Könyvelők Nemzetközi Egyesülete) által a Z generáció tagjai körében végzett kutatásból. A számviteli terület a tudás és készségek univerzitása miatt nagy rugalmasságot ígér a fiatalok számára. Szakmai ambícióik mellett az egyéni és a vállalati értékek összeegyeztethetőségét is szem előtt tartják – elvárva a vállalatoktól a társadalmi felelősségvállalást és a fenntartható működést.
Olvass tovább
Több játék a felhőben, több 4K streaming
Máshogy használják az okostelefont azok, akik már 5G-n mobiloznak.
Olvass tovább
5,7 millió új munkahelyet is teremthetnek
Európában a főbb iparágak stabilitásának köszönhetően, minden adott a jövőbeni növekedési lehetőségek kiaknázásához.
Olvass tovább
A magyarok közel kétharmada már a felhőben tárolja az adatait
A felhasználók nagyobb tárhelyre vágynak, de fizetni nem szeretnének érte.
Olvass tovább
Ötször gyorsabb bevételnövekedés?
A vezető vállalatok több mint 70%-a növelte beruházásait a felhőbiztonság és 68%-a a hibrid felhő terén.
Olvass tovább
Hogyan sportolunk a jövőben?
Chip a cipőben, jeladó a mezben.
Olvass tovább
Globális PwC-felmérés készült
Ötből két munkavállaló úgy véli, hogy munkája öt éven belül feleslegessé válik.
Olvass tovább