A gyakorlatban már visszafogottabb a lelkesedésük.
Olvass tovább
A többség kétkedve fogadja a médiából érkező egészségügyi információkat
Derül ki az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM) megbízásából végzett országos reprezentatív kutatásból.
Olvass tovább
Átfogó tanulmányt készített a Vodafone
A tanulmány mintavétele két szakaszban történt, világszerte több mint 2600 vállalkozás bevonásával.
Olvass tovább
A magyarok közel fele nem ment nyaralni
Sokan csak alapvető nyári divatcikkeket vásárolnak idén.
Olvass tovább
Nagy Webáruház Felmérés 2020
Az idei felmérésben 644 webáruház tulajdonosa vett részt.
Olvass tovább
Mi jellemzi a munkanélküli fiatalokat ma Magyarországon?
Álláskereső fiatalokról készített kutatást a Coca-Cola Magyarország.
Olvass tovább
Még a járvány sem fogott ki a szerelmeseken
Minden negyedik távkapcsolatban élő, vagy arra kényszerült pár úgy érzi, hogy a fizikai távolság ellenére köteléke a veszélyhelyzet ideje alatt tovább erősödött társával – derül ki a Huawei Technologies Hungary 1000 fős, reprezentatív online felméréséből. A kutatás szerint a távkapcsolatban élők több időt töltöttek együtt beszélgetéssel, étkezéssel és egyéb közös online programokkal, mint azok a párok, akik egy háztartásban éltek a járvány alatt. A felmérés alapján a szerelem még a korlátozásoknál is erősebbnek bizonyult: tízből heten az óvintézkedések ellenére is találkoztak néha-néha, vagy akár gyakrabban is szerelmükkel. Egy ember átlagosan kilenc másikkal tartott rendszeres kapcsolatot online, és naponta mintegy 45
Olvass tovább
7600 forintért vásároltak átlagosan játékot a magyarok
A legtöbb gyerek idén szabadtéri vagy kreatív játékot, könyvet vagy kifestőt, valamint sporteszközt kapott.
Olvass tovább
Az emberek ötöde többet dolgozik, mint korábban
A Huawei felmérése szerint az emberek többségének nem okoz gondot az otthoni munkavégzés.
Olvass tovább
Klímaváltozás magyar szemmel
Állampolgárok kétharmada követeli világszerte a kormányok azonnal lépését a klímaváltozás elleni harcban.
Olvass tovább