A Kastner, az NRC és a Kreatív feltérképezte a hazai freelancerek világát.
Olvass tovább
Közös pályázatot hirdet a Vodafone és a Kreatív
A Vodafone Magyarország és a Kreatív közös pályázatot hirdet Ready névvel, melynek célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat és magánszemélyeket, akik alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték kihívásaikat– „readyk”, azaz felkészültek, bármit is hoz a holnap. Az értékes tárgyi nyeremények mellett a fődíjas pályázók nagyértékű kurzus-részvétellel és tanácsadással is gazdagodhatnak, a beküldött pályamunkákat mindkét kategóriában neves zsűri értékeli majd.
Olvass tovább
Hitelesség a jó influencer legfőbb ismérve
Kutatássorozatot indított a SAKKOM Interaktív.
Olvass tovább
Fifteen Seconds Festival 2017
Netflix, Instagram és Disney Grazban
Olvass tovább
Workshop a reklámadóról
A Magyar Reklámszövetség Jogi Tagozata és a Kreatív közösen rendezte meg április 19-én „A reklámtörvény-változások és reklámadó-elszámolás megfelelő alkalmazása a gyakorlatban” című workshopját. A közel 60 résztvevőnek a bónusz törvényről és a reklámadóról szóló előadások mellett alkalmuk nyílt az MRSZ Jogi Tagozatának hat képviselőjétől is választ kapnia feltett kérdéseire, de az ezt igénylő résztvevők akár one to one jogi tanácsadást is kérhettek. (BrandTrend)
Olvass tovább
Magyarország piacvezető kreatívjai
A reklámügynökségi lista élén a Young&Rubicam Budapest végzett, a médiaügynökségeket a PHD vezeti.
Olvass tovább
Megállapodás a megújult M+ Listáról
A Kreatív-MAKSZ M+ Listát miden naptári év elején, január-februárban publikáljuk az előző naptári évben kiosztott, a listán szereplő szakmai díjak beszámításával.
Olvass tovább
Tarolt a Heineken Cannes-ban
Az idei Cannes Lions Nemzetközi Kreatív Fesztivál abszolút nyertese a Heineken, hiszen 7 díjat nyert különféle kategóriákban.
Olvass tovább
162 döntős alkotás az Arany Pengén
arany, fesztiválra., kommunikációs, kreatív, magyarországi, penge, szövetsége, és ügynökségek.
2011-ben rekordmennyiségű, összesen 279 nevezés érkezett a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége által szervezett Arany Penge Kreatív Fesztiválra.
Olvass tovább
Sikeres a Kreatív hatékonyság
33 országból 142 nevezés érkezett a Cannes Lions fesztivál Kreatív hatékonyság kategóriájába. A díj odaítélése a stratégián, ötleten és az elért eredményeken alapszik.
Olvass tovább