A Kraft Foods a Grey/G2-t bízta meg shoppermarketing feladatainak ellátásával.
Olvass tovább
Magyar vezető a Kraft Foods Polska élén
Karrier
Magyar ügyvezetőt nevezett ki a Kraft Foods lengyelországi leányvállalatának vezetésére.
Olvass tovább
Új kormányzati és PR vezető a Kraftnál
Karrier
2012 áprilisától Kertész Péter Arnold a Kraft Foods Hungária Kft. kormányzati és PR vezetője.
Olvass tovább
A HPS dolgozhat a Sport szelet márkán
A Kraft Foods Sport szelet márkájára kiírt meghívásos online tenderén öt ügynökség közül a HPS digitális divízióját választotta hosszútávú online stratégiai partnerének.
Olvass tovább
Jó reggelt! Kizárólag online kampány
Reggel kel, kifut a mezőre, de nem legelni. Egyébként pedig talpig rózsaszín, ami egy tehéntől nem megszokott. Mára több mint tízezer fősre duzzadt a rajongótábora annak a virtuális tehénnek, amelyet a Carnation indított útnak a Kraft Foods Hungária megbízásából. A vállalat nem hagyományos eszközöket keresett új termékének, a joghurtos-epres JóReggelt! szendvics márciusi bevezetéséhez.
Olvass tovább
Mindenestül eladó a Balaton szelet
Az Európai Bizottság az unió fúziós rendelete alapján november 9-én hagyta jóvá, hogy az amerikai Kraft megvásárolhassa a francia Danone cég Danone Biscuits elnevezésű keksz, snack és gabonapehely üzletágát. Az Európai Bizottság spanyol kekszmárkák és egy spanyol gyár eladásán felül a Balaton márkanév eladását szabta az engedélyezés feltételéül. A kötelezettség-vállalások lehetővé teszik, hogy a verseny az összefonódást követően is fennmaradjon a keksz, snack és gabonapelyhek piacán.
Olvass tovább
Összefogtak a nagy élelmiszeripari cégek
az, beviteli, branding, coca-cola, danone, érték, foods, inbé, irányadó, kellogg, kraft, magyarországon, mars, napi, nestlé, pepsico, új, és unilever.
Social Branding
Új, önkéntes élelmiszerjelölési rendszert vezet be nyolc nagy cég Magyarországon. A Coca-Cola, a Danone, a Kraft Foods, a Kellogg's, a Mars, a Nestlé, a Pepsico és az Unilever közös kezdeményezésének lényege, hogy a jelenleginél teljesebb és egységesebb jelölések segítségével a fogyasztók számára jobban értelmezhetőek lesznek egyes termékek legfontosabb összetevői. Az ún. Irányadó Napi Beviteli Érték (INBÉ) jelölések segítenek a tudatosabb termékválasztásban.
Olvass tovább
Korlátozzák a gyerekeknek szóló reklámokat.
adams, államok, cadbury, coca-cola, egyesült, foods, general, kellogg, kraft, marketwatchra, mars, mcdonald, mills, pepsico, és unilever.
Az Egyesült Államok legnagyobb élelmiszergyártói és gyorsétteremláncai, köztük a Coca-Cola, a PepsiCo, a McDonald's, a Kraft Foods, a Mars, az Unilever és a Cadbury Adams, úgy döntöttek, korlátozzák vagy akár meg is szüntetik a 12 éven aluli gyermekeknek az egészségtelen ételek reklámozását. A Kellogg, a General Mills és a Kraft Foods cégek megegyeztek, hogy nem reklámoznak gyerekeknek olyan gabonapelyheket, amelyekben 12 grammnál nagyobb a cukortartalom - írja a MarketWatchra hivatkozva az index.hu.
Olvass tovább