Mobilokkal kampányol az LG

Kategória: Aktuális.

Május 4-én "Sokoldalú - minden érintésre" szlogennel televíziós kampány indul az LG Arena mobilkészülék hazai bevezetésének erősítésére. A globális kampány részét képező itthoni kommunikáció célja, hogy a vezető dél-koreai gyártó 2009-es egyik zászlóshajó készülékét és annak legfontosabb tulajdonságait minél többen megismerjék. Az LG Electronics KP500 mobiltelefonját az X-Men kezdetek: Farkas című filmmel népszerűsíti.
Olvass tovább

Televízióban kampányol az LG

Kategória: Aktuális.

Az LG Electronics "Életre kel - egy érintésre" szlogennel, televíziós reklámkampányt indít a LG KP500 mobiltelefonjának népszerűsítésére. A 25 máspdperces szpottal hét televíziós csatornán, az RTL Klubon, a Viván, a Discovery, a Comedy Central, a Sport 1 és 2 és a Sport Klub adásában találkozhatnak a nézők. A kampány médiavásárlását a MindShare médiaügynökség végezte.
Olvass tovább