A márka zöld kezdeményezése egyedülálló a hazai kiskereskedelemben.
Olvass tovább
Bővül az európai kiskereskedelem
Idén is elkészítette a GfK az európai kiskereskedelem alakulásáról szóló tanulmányát.
Olvass tovább
Mérsékelt növekedés várható a kiskereskedelemben
A vásárlás körülményeiben korábban látható trendek újra erősödtek.
Olvass tovább
Vannak jól beazonosítható trendek
Értékben 8,2 százalékkal bővült a napi fogyasztási cikkek magyarországi piaca.
Olvass tovább
Hasít az arcmaszk
Kényelmi és kényeztető termékek az értékben legjobban bővülő élelmiszer- és vegyiárukategóriában.
Olvass tovább
5,3 százalékkal nőtt a kiskereskedelem
Az európai átlag 2,8%-ra emelkedett, szemben az egy évvel ezelőtti adatokkal.
Olvass tovább
Ahány ház, annyi mosás
Negyvenmillió liter öblítőt locsolunk ruháinkra egy évben.
Olvass tovább
Nőtt a kiskereskedelem forgalma
Az európai átlag 3,7%-ra emelkedett, az elmúlt két évben ez a legmagasabb negyedéves eredmény.
Olvass tovább
A szülőknek is megterhelő a tanévkezdés
Vatera-felmérés készült a felhasználók iskolakezdéshez kapcsolódó vásárlásairól.
Olvass tovább
Közép- és Kelet-Európa feljövőben
A GfK tanulmányt készített az európai kiskereskedelemről.
Olvass tovább