Megalakult a MAKSZ online szekciója

Kategória: Aktuális.

Megtartotta alakuló ülését a MAKSZ online szekciója. A szövetség korábban már működtetett online szekciót, melynek azonban ezidáig csak két tagja volt: az Active Agent és a Kirowski. A MAKSZ tavaly ősszel indult, tagbővítést célzó aktivitásának eredményeként a szekció hét tagúvá nőtte ki magát, így immár a Café Click!, az eMission, a Fastbridge, a Korubo és a PanMedia online részlege is a tagok között szerepel.
Olvass tovább

Porsche, szerelem, száguldás – az élet 50 felett

Kategória: Aktuális.

A Magyar Fogyasztó Platform idén április 8-án ismét konferenciát tart az ezüstgeneráció fogyasztási szokásairól. Valóban kérdéses ma még bármely magyarországi marketingesnek, hogy érdemes az ezüstrókákkal számolni? Popper Péter, Kozák Ákos (GfK Hungária), Sas István, Varga Renáta (DDB), Novák Péter (Kirowski), Pilling Róbert (50plusz.hu), Kerényi Péter
Olvass tovább

Hipnózisban

Kategória: Aktuális.

A Kirowski söpörte be a legtöbb díjat az idei Hipnózison, így ez a cég vehette át az év ügynökségének járó díjat. Az ügynökség összesen 12 pályamunkát nevezett a versenyre, ezeknek a fele dobogós lett a kategóriákban. Az összesítés szerint ugyan a DDB küldte be a legtöbb - összesen 15 - nevezést, a rangsorban a második helyet foglalják el a három első helyezéssel.
Olvass tovább