A közvélemény elégedetlen a kereskedelmirádió-pályázattal, a többség politikai alkut és korrupciót sejt a háttérben a szakmai szempontok helyett. Két héttel az utolsó adások előtt a közvélemény túlnyomó része - kilenctizede - hallott róla, hogy megszűnik a Danubius és a Sláger Rádió. - többek között ez derül ki a Medián november 5-én, 1000 fő telefonos megkérdezésével készült országosan reprezentatív felméréséből.
Olvass tovább
A jelentkezők több mint egyharmada e-felvételizett
Évről évre növekszik a hagyományos, papír alapú helyett az elektronikus jelentkezést választók aránya. Két évvel ezelőtt a felvételizők mintegy 10, tavaly 13, az idei évben pedig már közel 38 százaléka használta az e-felvételi lehetőségét. Az egyébként kifejezetten aktív számítógéphasználó fiatalabb korosztályok még mindig kevesen vannak az e-felvételizők körében.
Olvass tovább
Beckham és Társa-kampány az Adidas támogatásával
Két nappal ezelőtt, 2007. január 29-én a Predator FC és az F50 Labdarúgó Klub összecsapásával kezdetét vette az Adidas új, egyszerre két cipőt is bemutató reklámkampánya.
Két csapat sorakozik fel egymással szemben.
Olvass tovább