Pszichológiai tényezők is fontos szerepet játszhatnak a vásárlók döntéseiben.
Olvass tovább
Valóban meg akarod változtatni a világot?
Egész egyszerűen a politika, a vállalat/márka, a fogyasztó és a civil szervezetek alig értik egymást.
Olvass tovább
Javult a gyártói márkák piaci pozíciója
Több kategóriában csökkent a kereskedelmi márkák részaránya mind értékben, mind mennyiségben.
Olvass tovább
Minden negyedik megvásárolt termék sajátmárkás
A marketing támogatást élvező nagyobb gyártói márkákat, az ún. "A" márkás termékeket vásárolják leggyakrabban.
Olvass tovább
A kereskedelmi márkák részaránya
Közel 345 milliárd forintot költöttek a vásárlók a boltláncok saját márkás élelmiszereire tavaly.
Olvass tovább
Az első félévben stagnált a fogyasztás
A vásárlói viselkedés további racionalizálása számos területen érzékelhető.
Olvass tovább