A direkt marketing maholnap interaktív marketinggé válik, és csak az maradhat meg a pályán, aki felkészül erre. A IX. Direkt Marketing Szemináriumon esettanulmányokban és közvetlenül felhasználható gyakorlati ismeretekben bővelkedő előadásokban mutatták be a közösségekkel való interaktív kommunikáció lehetőségeit és az ezt szolgáló internetes technikákat. "Önmagában a dm-ben a személyreszabottság nem elegendő, fontosabb, hogy releváns legyen. Az interakció fontosabbá válik, mint az elérés." Képek, mondatok, adatok.
Olvass tovább
”A fogyasztóknak releváns megoldásokra van szükségük, vagy mind meghalunk”
Amir Kassaei, a DDB Berlin vezető kreatívigazgatója szerint a 360 fokos integrált bullshitelés pusztán csak annyit jelent: még több csatornán tolják a közönség arcába az irreleváns sales-üzeneteket. A Kreatív Csoport konferencia ideiglenesen megváltozott elnevezése Nagy Kreatív Tatami lett. A hazai kommunikációs szakma legnagyobb harcosai azonban nem estek egymásnak. Képek.
Olvass tovább
A magyar fogyasztó munkamániás és még szabadidejében is dolgozik
Az átlag magyar fogyasztó munkamániás és még szabadidejében is dolgozik így egyáltalán nem meglepő, hogy ma már a szabadidő többet ér a pénznél vagy a megszerezhető javaknál. Általános tendencia, hogy az életünket egy nagy projektnek tekintjük, és olybá tűnik, lassan elfelejtünk kötöttségek nélkül létezni - derült ki többek között a Magyar Fogyasztó Szabadidő konferencián. Képek.
Olvass tovább
Értjük-e, miről beszélnek a fiatalok?
A Magyar Fogyasztó Platform megrendezte konferenciáját Magyar Fogyasztó 18- címmel. A 18 évnél fiatalabb korosztályra fókuszáló rendezvényt a fiatalkorúak iránt érzett felelősség, és a szerteágazó szubkultúrájukkal a marketingeseknek fejtörést okozó tinédzser korosztály hívta életre. Képek.
Olvass tovább
Reklám- és Marketing Konferencia 2008
Trendek királyai jönnek-mennek, de hol tartunk most és hová juthatunk - a jelenlegi helyzetet és a jövő kiugrási lehetőségeit egyaránt igyekezett feltárni a szakmai brekkek! Idén az MRSZ és az MMSZ közös konferenciáján választási lehetőségekből sem volt hiány, hiszen 12 szekcióból válogathattak a résztvevők. Képek.
Olvass tovább
BrandFestival 08
Együttműködés, felelősségvállalás, kockázatvállalás. A BrandFestival elhozta azokat a szakértőket, akik tudják, mit jelent a verseny és az együttműködés kapcsolata a XXI. század vállalatának stratégiai gondolkodásában. Képek.
Olvass tovább