Lezárult a Médiaunió élelmiszer-pazarlás elleni országos kampánya

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Februárban lezárult a tavaly augusztusban indított „Élj maradéktalanul!” elnevezésű országos társadalmi célú kampány, amely célja az élelmiszer-pazarlással kapcsolatos szemléletformálás, hosszú távon pedig a pazarlás csökkentése volt. Az elmúlt hónapokban az élelmiszer-pazarlás kérdésével több mint félezer cikk és interjú foglalkozott, a médiumok által felajánlott felületek értéke pedig listaáron meghaladta az 1,2 milliárd forintot.
Olvass tovább

Hárommillió tejesdobozon kampányol a Katasztrófavédelem

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

A BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság szervezetében működő Országos Tűzmegelőzési Bizottság (OTB) kiemelt feladata, hogy felhívja a lakosság figyelmét a szén-monoxid-mérgezés veszélyeire. A csaknem 10 éve tartó tájékoztatási kampány részeként idén, az OTB Koordinációs Testületének aktív tagjával, az Alföldi Tej Kft.-vel közös kommunikációs kampányt indítanak. A szén-monoxid-mérgezés megelőzését célzó, figyelemfelhívó grafika az Alföldi Tej Kft. által forgalmazott Magyar tej 2,8 %-os zsírtartalmú, 1 literes kiszerelésű dobozain látható 2021-ben, januárban, februárban és decemberben. A kampány ideje alatt ez naponta 35 000-40 000, az egész kampányidőszakban pedig csaknem 3 000 000 tejesdobozt jelent.
Olvass tovább