#odaADOm kampány

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

Közösen hívja fel a figyelmet a személyi jövedelemadó felajánlásának fontosságára a Magyar Református Szeretetszolgálat, a Magyar Vöröskereszt, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, az Magyar Ökumenikus Segélyszervezet, a Baptista Szeretetszolgálat és a Karitászt Támogató Alapítvány (Katolikus Karitász). Az #odaADOm elnevezésű figyelemfelhívó akció célja, hogy minél többen ajánlják fel adó 1 százalékukat a hozzájuk közel álló civil szervezet javára.
Olvass tovább

A Magyar Telekom kampánya a fiatalabb és idősebb generációk együttműködését állítja középpontba

Kategória: Röviden.

Admin kategória: Rövidhír.

A Magyar Telekom arra hívja fel a figyelmet, hogy a Tettek Hálózatán generációk segítik egymást, eszmét cserélnek és együtt előbbre jutnak. A március 16-án indult kampány reklámfilmjeiben mindennapi szituációk közben láthatjuk a digitális fejlesztések különböző korosztályokat összekötő erejét, míg a digitális térben nemcsak a generációk, hanem már az idősíkok is párbeszédbe lépnek egymással. Mindegy, hogy digitális bennszülött vagy, netán most tanulod a netezés alapjait, a Tettek Hálózata segítségével többet tudsz kihozni az életedből.
Olvass tovább