A fair hozzáállás, nemcsak a kampányüzenetet, de a munkafolyamatot is áthatotta.
Olvass tovább
Fördős Zé édesapjával járt utána a legendás receptnek
A fiatalokat is célzó, legújabb aktivitás egy videókampány koncepciója volt.
Olvass tovább
Lezárult a Médiaunió élelmiszer-pazarlás elleni országos kampánya
Februárban lezárult a tavaly augusztusban indított „Élj maradéktalanul!” elnevezésű országos társadalmi célú kampány, amely célja az élelmiszer-pazarlással kapcsolatos szemléletformálás, hosszú távon pedig a pazarlás csökkentése volt. Az elmúlt hónapokban az élelmiszer-pazarlás kérdésével több mint félezer cikk és interjú foglalkozott, a médiumok által felajánlott felületek értéke pedig listaáron meghaladta az 1,2 milliárd forintot.
Olvass tovább
Rappelve népszerűsíti a fenntarthatóságot a Bosch új kampánya
A „Like a Bosch” kampány néhány betűt megváltoztatva ad új értelmet egy internetes jelenségnek.
Olvass tovább
A nemek közötti egyenlőségért indít kampányt a Mars
Minek kell változnia ahhoz, hogy még több nő kiaknázhassa a benne rejlő potenciált?
Olvass tovább
Hárommillió tejesdobozon kampányol a Katasztrófavédelem
A BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság szervezetében működő Országos Tűzmegelőzési Bizottság (OTB) kiemelt feladata, hogy felhívja a lakosság figyelmét a szén-monoxid-mérgezés veszélyeire. A csaknem 10 éve tartó tájékoztatási kampány részeként idén, az OTB Koordinációs Testületének aktív tagjával, az Alföldi Tej Kft.-vel közös kommunikációs kampányt indítanak. A szén-monoxid-mérgezés megelőzését célzó, figyelemfelhívó grafika az Alföldi Tej Kft. által forgalmazott Magyar tej 2,8 %-os zsírtartalmú, 1 literes kiszerelésű dobozain látható 2021-ben, januárban, februárban és decemberben. A kampány ideje alatt ez naponta 35 000-40 000, az egész kampányidőszakban pedig csaknem 3 000 000 tejesdobozt jelent.
Olvass tovább
Átfogó kampánnyal jubilál a Magyar tej márka
Idén ünnepli 10. születésnapját a Magyar tej márka, ezért átfogó kampányt a gyártó Alföldi Tej Kft.
Olvass tovább
Magyar piacon a lengyel prémium márkás webshop új kampánya
A Modivo 2020/2021-es őszi-téli kampányának fő üzenete az, hogy mindenki megtalálhatja a személyiségét tükröző termékeket. A márka azzal érvel, hogy a divat sokkal többről szól, mint a ruházat – olyan művészet, amely ötvözi a formatervezést, az építészetet, a kivitelezést és a grafikát.
Olvass tovább
Legendás íróbarátságot idéz a Libri kampánya
Novembertől a Libri Könyvesboltok kampányában a két kötetre hívja fel a figyelmet.
Olvass tovább
Szokatlan módon kér támogatást az SOS Gyermekfalvak
A koronavírus-járvány nehéz helyzetbe hozta a civil szervezeteket.
Olvass tovább