Új gyakornoki modell kommunikációs diákoknak

Kategória: Aktuális.

A komunikáció szakos hallgatók gyakorlati képzésének  új modelljét alakították ki a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, a Juventus Rádió és az ArtCentrum Interaktív szakértő munkatársainak a közreműködésével. A fiatal gyakornokok a new média új eszközeit a kommunikációs munkában, élesben és személyesen ismerhetik meg olyan módon, hogy maguk is tevékenyen részt vesznek az új médiahatások elemzésében.
Olvass tovább

őszi ”Egy hullámhosszon” kampány

Kategória: Aktuális.

A nyári szünidő után szeptember második hetében összeültek az országos, regionális és helyi rádiók képviselői, hogy újra letegyék voksukat az összefogás folytatása mellett és nekiálljanak az őszi kampány tervezésének. A piaci létjogosultságát tavaly már egyértelműen bizonyított, a médiavásárló ügynökségeket és a hirdetőket megszólító rádiós együttműködés újabb taggal, a regionális sugárzású Juventus Rádióval indul neki az idei utolsó negyedévnek.
Olvass tovább