A Nielsen Közönségmérés Alapozó Felmérésének adatai alapján az összes tévés háztartás több mint 70%-ában volt digitális vétel, az IPTV elterjedtsége 10% feletti.
Olvass tovább
Nőtt a kábeltévé- és IPTV-előfizetők száma
digitális televízió, iptv, kábeltévé, Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, nmhh, és upc..
A teljes becsült piacra vonatkozóan és valamennyi technológiát figyelembe véve a UPC a piacvezető.
Olvass tovább
Népszerű az IPTV
A T-Home IPTV előfizetőinek száma az elmúlt időszak dinamikus növekedését követően meghaladta a 150 ezret.
Olvass tovább
Tévékampányt indít a T-Home
A "Mintha ott lennél" kreatív főüzenet köré épülő tévékampányt a McCann Erickson Budapest, online megjelenését a Grey Budapest ügynökség készítette. A kampány célja, hogy a T-Home által nyújtott tévészolgáltatásokon (IPTV, Sat TV és Kábel TV) keresztül bárki megismerhesse a tévészolgáltatások legújabb generációját.
Olvass tovább
Újabb mérföldkő az IPTV szolgáltatásban
Új, interaktív IPTV alkalmazásokkal lép a a piacra a T-Home, amely televíziózással kapcsolatos alapvető információkat tartalmazó internetes "tévélexikont" is kialakított. A hagyományos televíziózást gyökeresen átalakító IPTV szolgáltatást hazánkban elsőként a T-Home (illetve jogelődje, a T-Online Magyarország) indította el 2006 novemberében, és kereskedelmi forgalomban is egy ideig kizárólag ez a márka nyújtott IPTV szolgáltatást.
Olvass tovább
Terjed a mobil-szélessáv és a triple play
2008-ban a mobil-szélessávú szolgáltatások, az internet-alapú televíziózás (IPTV) és a triple play csomagok (telefon, internet, televízió) terjedése, valamint a mobilpenetráció folyamatos növekedése, és a fogyasztók védelmének határozott erősödése jellemezte a magyar hírközlési piacot - áll az Európai Bizottság által március 25-én, immár 14. alkalommal közzétett, az Európai Unió és az egyes tagállamok hírközlési piacait vizsgáló éves jelentésben.
Olvass tovább