A fiatalok, a nők és az irodai dolgozók mentális és fizikai állapotára volt a legnagyobb hatással a pandémia és a korlátozások – derült ki a Huawei Technologies és az IPSOS által végzett online felmérésből. Majd minden második nő tapasztalt magán szorongásos tüneteket, az irodai dolgozók közel fele levertségről, fáradékonyságról számolt be. A 18 és 24 év közöttiek 49 százaléka pedig egyre kevésbé lelte örömét a mindennapi dolgokban. Ugyanakkor ez az a korcsoport, akik leginkább érzik a változtatás szükségét, ebben pedig a sport és fitnesztevékenységet támogató okosórák és okoskarkötők alkalmazásait hívnák segítségül.
Olvass tovább
Vásárlás és éttermi étkezés a világjárvány idején
Nem változtak az emberek helyi kiskereskedelmi vásárlási és fogyasztási szokásai az étteremhasználatot leszámítva, de jelentősen megnőtt az online térben folytatott beszerzések aránya – derül ki a 28 országos online méréséből, amelyben 20.000 felnőtt korú válaszait összesítette az Ipsos.
Olvass tovább
A magyarok kevésbé félnek munkahelyük elvesztésétől
Az Ipsos kutatás 27 ország lakosságának véleményét tükrözi.
Olvass tovább
Az Ipsos a világ leginnovatívabb kutatócége
Csakúgy, mint 2019-ben, a globális kutatási piac legnagyobb ügyfelei idén is az Ipsost választották meg győztesnek a Research Industry Trends (GRIT) nevű innovációs rangsorban.
Olvass tovább
Klímaváltozás magyar szemmel
Állampolgárok kétharmada követeli világszerte a kormányok azonnal lépését a klímaváltozás elleni harcban.
Olvass tovább
Innovációban világelső az Ipsos
A címet minden évben a kutatási piac legnagyobb ügyfelei szavazzák meg.
Olvass tovább
Magabiztosan kezelik pénzügyeiket a fiatalok
A magas fizetés és a rugalmas munkaidő a legfontosabb kritérium.
Olvass tovább
Ipar és foglalkoztatottság
Megjelent a Vodafone Institute Digitising Europe című tanulmányának második fele.
Olvass tovább
Digitalizációs attitűdök
Új technológiák: India és Kína hatalmas lehetőségeket lát, Európa szkeptikusabb.
Olvass tovább
Örülünk a digitalizációnak
De tisztában vagyunk az akadályokkal.
Olvass tovább