Az Ipsos kutatás 27 ország lakosságának véleményét tükrözi.
Olvass tovább
Az Ipsos a világ leginnovatívabb kutatócége
Csakúgy, mint 2019-ben, a globális kutatási piac legnagyobb ügyfelei idén is az Ipsost választották meg győztesnek a Research Industry Trends (GRIT) nevű innovációs rangsorban.
Olvass tovább
Klímaváltozás magyar szemmel
Állampolgárok kétharmada követeli világszerte a kormányok azonnal lépését a klímaváltozás elleni harcban.
Olvass tovább
Innovációban világelső az Ipsos
A címet minden évben a kutatási piac legnagyobb ügyfelei szavazzák meg.
Olvass tovább
Magabiztosan kezelik pénzügyeiket a fiatalok
A magas fizetés és a rugalmas munkaidő a legfontosabb kritérium.
Olvass tovább
Ipar és foglalkoztatottság
Megjelent a Vodafone Institute Digitising Europe című tanulmányának második fele.
Olvass tovább
Digitalizációs attitűdök
Új technológiák: India és Kína hatalmas lehetőségeket lát, Európa szkeptikusabb.
Olvass tovább
Örülünk a digitalizációnak
De tisztában vagyunk az akadályokkal.
Olvass tovább
A hazai minden előtt?
A magyarok alig egyharmada keresi a hazai termékeket az üzletek polcain.
Olvass tovább
A magyar cégvezető egész nap online
A hazai üzleti döntéshozók fogyasztói preferenciáit és médiahasználati szokásait mérte fel az Ipsos.
Olvass tovább