A tavalyi évben második alkalommal megvalósított Budapest Winter Invasion (BWI) elnevezésű kampány Budapestnek 50.000 plusz vendégéjszakát hozott. A sikeres akcióban részt vett szállodák kezdeményezték a folytatást, ezért a BWI Szervező Bizottsága úgy döntött, hogy az együttműködő partnerek idén is egyesítik erejüket, pénzügyi forrásaikat és ismét meghirdetik a kampányt.
Olvass tovább
Új név, új szlogen
az, bizottsága, budapest, budapestnek, bwi, invasion, invitation, ráérsz, szervező, take, és winter.
A tavalyi évben második alkalommal megvalósított Budapest Winter Invasion (BWI) elnevezésű kampány Budapestnek 50.000 plusz vendégéjszakát hozott. A BWI Szervező Bizottsága úgy döntött, hogy az együttműködő partnerek idén is egyesítik erejüket, pénzügyi forrásaikat és ismét meghirdetik a kampányt. Az új Budapest Winter Invitation kampányhoz a "Take your time: we give you an extra day! (Ráérsz: adunk még egy napot!)" szlogen társul.
Olvass tovább
Budapest Winter Invasion
A Magyar Turizmus Zrt. október utolsó napjaiban nagyszabású kampányt indított a Budapest Winter Invasion akció és a magyar főváros téli turisztikai kínálatának népszerűsítése érdekében. A legnagyobb svéd és dán utazási portálokon banner-ek, a nyomtatott sajtóban hirdetések jelennek meg több héten át.
Olvass tovább