A T-Home Interaktív TV szolgáltatás előfizetőinek száma az elmúlt időszak dinamikus növekedését követően meghaladta a 250 ezret.
Olvass tovább
ArtCentrum a KÖKI-ért
Az ArtCentrum Interaktív foglalkozik a KÖKI TERMINÁL kommunikációs és PR tevékenységével.
Olvass tovább
Új gyakornoki modell kommunikációs diákoknak
A komunikáció szakos hallgatók gyakorlati képzésének új modelljét alakították ki a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, a Juventus Rádió és az ArtCentrum Interaktív szakértő munkatársainak a közreműködésével. A fiatal gyakornokok a new média új eszközeit a kommunikációs munkában, élesben és személyesen ismerhetik meg olyan módon, hogy maguk is tevékenyen részt vesznek az új médiahatások elemzésében.
Olvass tovább
A helyes médiamix megtalálása lesz a siker kulcsa
A digitális reklámok, a gazdasági válság ellenére, mindig is reménykeltő növekedéssel kecsegtettek az előrejelzésekben - ez a trend továbbra is folytatódik. A Forrester Research "Ötéves Interaktív Marketing Előrejelzés" c. jelentésében 17%-os átlagos éves növekedéssel számol az amerikai interaktív marketing költésekben, melyek a következő öt év folyamán, 2014-re, megközelítik az 55 milliárd dollárt.
Olvass tovább
A keresőmarketing és -reklámozás fejlődik leginkább
Az európai Interaktív Reklámhivatal közzétette 2008-ra vonatkozó éves jelentését, melyből kiderül többek között, hogy tavaly a keresőmarketing volt a leggyorsabban fejlődő online csatorna a kontinensen. A dokumentum 19 piac költési adatait tartalmazza, és beszámol az online reklámszektor 2008-as fejleményeiről, változásairól.
Olvass tovább
Új PR munkatárs a Sakkomnál
bournemouth, budapesti, chartered, főiskola, gazdasági, institute, interaktív, judit, karán, külkereskedelmi, maros, pr, public, relations, sakkom, tanulmányai, és university.
Karrier
A Sakkom Interaktív marketingkommunikációs és PR ügynökség új munkatársa Maros Judit 2007-ben diplomázott a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karán, egyetemi végzettséget pedig az angliai Bournemouth University public relations szakán szerzett. Tanulmányai során a londoni Chartered Institute of Public Relations 2008-as diákversenyének döntőse lett.
Olvass tovább
Sakkom sikerek
Három jelentős elismerést is kaptak a Sakkom Interaktív ügyfelei az elmúlt hónapokban: a díjak között a márka ismertségét és elismertségét kifejező címek, valamint egy innovációs kitüntetés is szerepel. Az eredményességhez a Sakkom Interaktív által folytatott marketing- és pr tevékenység is hozzájárult: az ügynökség egyénre szabott kommunikációs stratégiával segítette győzelemre megbízóit.
Olvass tovább