Hyundai EURO 2016
Olvass tovább
A Viral Factoryval dolgozott a Republic
Az ügynökség labdarúgás, autó-motor témájú weboldalakon és social média oldalakon népszerűsített.
Olvass tovább
870 milliónyi adóbefizetés
A Hyundai Motor európai jelenlétének pozitív gazdasági és társadalmi hatásai.
Olvass tovább
Új márkaigazgató a Hyundai-nál
Karrier: Kovács Pál az elmúlt években végzett munkája elismeréseként a Hyunday márkaigazgatójaként folytatja munkáját.
Olvass tovább
Az első vázlatok az új i20-ról
A népszerű városi kisautó második kiadása a márka „folyékony szobrászat 2.0” dizájnfilozófiáját követi, formavilága kifinomult és jellegzetes.
Olvass tovább
A Hyundai és a FIFA Labdarúgó Világbajnokság
A Hyundai Motor átadta a 2014-es brazíliai FIFA Labdarúgó Világbajnokság résztvevőit szállító járműveket.
Olvass tovább
Hatmillió autót adott el a Hyundai
A mennyiségi növekedés háterében jelentős minőségi fejlődés áll.
Olvass tovább
A mobilitás ragyogó, színtiszta jövője
A Hyundai Motor a 2014-es Genfi Autószalonon ünnepelte vadonatúj tanulmányautójának, az Intradónak a világpremierjét.
Olvass tovább
AUTOBEST díjat nyert a Hyundai
Az új generációs i10 elnyerte az értékes pán-európai díjat. A zsűrit lenyűgözte az új Hyundai modell térkínálata, minősége és vezethetősége.
Olvass tovább
A Hyundai készen áll a WRC premierjére
A csapat célja, hogy mindkét Hyundai i20 WRC versenyautó célba érjen a legendásan nehéz Monte Carlo ralin.
Olvass tovább