2018-ban összesen 22 050 könnyű- és komolyzenei rendezvényt tartottak országszerte az Artisjus statisztikái szerint. A legtöbbet élőben játszott dal a Hungária együttes örökzöld slágere, a Csókkirály lett. A tavalyi élőzenei koncertek után 714 millió forint jogdíjat fizetett 9111 magyar szerzőnek az Artisjus.
Olvass tovább
Kutatási tagozatot alakított a Magyar Reklámszövetség
Az alapítók: az AGB Nielsen, a GfK Hungária, az Ipsos és a Medián.
Olvass tovább
A Merlinnel dolgozik a NESCAFÉ
Éves szerződést kötött a Nestlé Hungária és a Merlina NESCAFÉ termékekhez kapcsolódó kommunikációs feladatok ellátására.
Olvass tovább
Új kormányzati és PR vezető a Kraftnál
Karrier
2012 áprilisától Kertész Péter Arnold a Kraft Foods Hungária Kft. kormányzati és PR vezetője.
Olvass tovább
Átadták a Product of the Year, Az Év Terméke Díjakat
A GfK Hungária Piackutató Intézet 2000 fős reprezentatív mintán végzett felmérése alapján a fogyasztók a következő tizenhét terméket szavazták a legjobbak közé.
Olvass tovább
Márka imázst erősít a Storck
A Storck Hungária, Knoppers márka értékesítését növelő és lojalitás-erősítő promóciójára kiírt tendert a Human Telex Reklámügynökség nyerte el.
Olvass tovább
A Gfk díjazta a legjobb Call Centereket
budapest, call, calling, center, díj, gfk, hungária, ii., intézet, nemzetközi, piackutató, és szakkiállításon.
A II. Budapest Calling Nemzetközi Call Center Szakkiállításon idén újra ünnepélyes keretek között díjazták a GfK Hungária Piackutató Intézet által 2010-ben alapított Call Center Díj verseny legjobbjait.
Olvass tovább
Aláírták a digitális átálláshoz kapcsolódó szerződés módosítását
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság és az Antenna Hungária Csoport aláírta a digitális földfelszíni televíziós és rádiós műsorszóró hálózatok üzemeltetési jogosultságára vonatkozó hatósági szerződések módosítását.
Olvass tovább
Új vezérigazgató a Heineken Hungáriánál
Karrier
Nigériából érkezett a Heineken Hungária Zrt. új vezérigazgatója. Oladele Ajayi a cég nigériai leányvállalatánál volt értékesítési igazgató, s ő az első afrikai menedzser a Heineken csoportnál, aki egy közép-európai vállalatot irányíthat.
Olvass tovább
A vörösbor a legkedveltebb hazánkban
Az olcsóbb műanyag palackos, a folyós/kimért, és a kannás borokból többet, míg az üveges borokból kevesebbet vásároltunk a tavalyi évben. - derül ki a GfK Hungária háztartások privát fogyasztását vizsgáló Háztartáspanel adataiból.
Olvass tovább