Brands make the world go round.
We keep them growing.

www.markatanacsadas.hu
Menu
  • MÁRKATANÁCSADÁS
  • BRANDING KONFERENCIA
  • KEREKASZTAL
  • CSR HÍREK

BrandTrend

  • facebook twitter youtube
    • .
      • Márkás beszélgetések
      • Nézettség
      • Média
      • Dizájn és innováció
      • Karrier
      • Ügynökség
      • Kutatás
      • Personal Brand
      • Piac
      • Márka és jog
      • Falfirka
      • Szubjektív
      • A hét idézete
      • A hét képe
      • Videó
      • Napi chart
      • Archivum

    Archívum hungária

    A Csókkirály a legtöbbet élőben játszott dal

    A Csókkirály a legtöbbet élőben játszott dal
    2019.07.10
    Kategória: Röviden.
    Címkék: artisjus és hungária.
    Admin kategória: Rövidhír.

    2018-ban összesen 22 050 könnyű- és komolyzenei rendezvényt tartottak országszerte az Artisjus statisztikái szerint. A legtöbbet élőben játszott dal a Hungária együttes örökzöld slágere, a Csókkirály lett. A tavalyi élőzenei koncertek után 714 millió forint jogdíjat fizetett 9111 magyar szerzőnek az Artisjus.
    Olvass tovább

    Kutatási tagozatot alakított a Magyar Reklámszövetség

    Kutatási tagozatot alakított a Magyar Reklámszövetség
    2012.05.29
    Kategória: Aktuális.
    Címkék: agb, gfk, hungária, ipsos, medián., és nielsen.

    Az alapítók: az AGB Nielsen, a GfK Hungária, az Ipsos és a Medián.
    Olvass tovább

    A Merlinnel dolgozik a NESCAFÉ

    A Merlinnel dolgozik a NESCAFÉ
    2012.04.12
    Kategória: Aktuális.
    Címkék: hungária, merlina, nescafé, és nestlé.

    Éves szerződést kötött a Nestlé Hungária és a Merlina NESCAFÉ termékekhez kapcsolódó kommunikációs feladatok ellátására.
    Olvass tovább

    Új kormányzati és PR vezető a Kraftnál

    Új kormányzati és PR vezető a Kraftnál
    2012.04.10
    Kategória: Aktuális.
    Címkék: arnold, foods, hungária, kertész, kft., kraft, péter, és pr.

    Karrier 2012 áprilisától Kertész Péter Arnold a Kraft Foods Hungária Kft. kormányzati és PR vezetője.
    Olvass tovább

    Átadták a Product of the Year, Az Év Terméke Díjakat

    Átadták a Product of the Year, Az Év Terméke Díjakat
    2012.03.30
    Kategória: Aktuális.
    Címkék: gfk, hungária, intézet, és piackutató.

    A GfK Hungária Piackutató Intézet 2000 fős reprezentatív mintán végzett felmérése alapján a fogyasztók a következő tizenhét terméket szavazták a legjobbak közé.
    Olvass tovább

    Márka imázst erősít a Storck

    Márka imázst erősít a Storck
    2012.02.13
    Kategória: Aktuális.
    Címkék: human, hungária, knoppers, reklámügynökség, storck, és telex.

    A Storck Hungária, Knoppers márka értékesítését növelő és lojalitás-erősítő promóciójára kiírt tendert a Human Telex Reklámügynökség nyerte el.
    Olvass tovább

    A Gfk díjazta a legjobb Call Centereket

    2011.10.19
    Kategória: Aktuális.
    Címkék: budapest, call, calling, center, díj, gfk, hungária, ii., intézet, nemzetközi, piackutató, és szakkiállításon.

    A II. Budapest Calling Nemzetközi Call Center Szakkiállításon idén újra ünnepélyes keretek között díjazták a GfK Hungária Piackutató Intézet által 2010-ben alapított Call Center Díj verseny legjobbjait.
    Olvass tovább

    Aláírták a digitális átálláshoz kapcsolódó szerződés módosítását

    2011.07.22
    Kategória: Aktuális.
    Címkék: antenna, csoport, hatóság, hírközlési, hungária, média-, és nemzeti.

    A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság és az Antenna Hungária Csoport aláírta a digitális földfelszíni televíziós és rádiós műsorszóró hálózatok üzemeltetési jogosultságára vonatkozó hatósági szerződések módosítását. 
    Olvass tovább

    Új vezérigazgató a Heineken Hungáriánál

    2010.09.01
    Kategória: Aktuális.
    Címkék: ajayi, heineken, hungária, oladele, és zrt..

    Karrier Nigériából érkezett a Heineken Hungária Zrt. új vezérigazgatója. Oladele Ajayi a cég nigériai leányvállalatánál volt értékesítési igazgató, s ő az első afrikai menedzser a Heineken csoportnál, aki egy közép-európai vállalatot irányíthat.
    Olvass tovább

    A vörösbor a legkedveltebb hazánkban

    2010.08.23
    Kategória: Kutatás.
    Címkék: gfk, háztartáspanel, és hungária.

    Az olcsóbb műanyag palackos, a folyós/kimért, és a kannás borokból többet, míg az üveges borokból kevesebbet vásároltunk a tavalyi évben. - derül ki a GfK Hungária háztartások privát fogyasztását vizsgáló Háztartáspanel adataiból.
    Olvass tovább

    • 1
    • 2
    • 3
    • …
    • 8
    • Következő oldal»
    top5
    • Impresszum 12 views
    • MP iframe 11 views
    • Így lehet fenntartható életet élni a járvány után 11 views
    • Kapcsolat 8 views
    • Idén is plüsshódokkal gyűjt a Tűzoltó utcai Gyermekklinikának az Auchan 8 views

    imedia.logo_.fekete
    611
    Márkás beszélgetésekNézettségMédiaDizájn és innovációKarrierÜgynökségKutatásPersonal Brand
    Márka és jogFalfirkaSzubjektívA hét idézeteA hét képeVideoNapi chartArchívum

    Copyright (c) 2004-2018

    Szakmai szervezetek

    Impresszum

    Jogi tudnivalók

    Kapcsolat

    Médiaajánlat

    Menu
    • MÁRKATANÁCSADÁS
    • BRANDING KONFERENCIA
    • KEREKASZTAL
    • CSR HÍREK
    Adatkezelési tájékoztató
    A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek nekünk, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassuk.RendbenRészletek