Szinglinek lenni nem öröm

Kategória: Kutatás.

A RI Hoffmann által végzett átfogó életmódkutatás számos közhelyes megállapítás igazságtartalmát kérdőjelezi meg. Például egyértelműen eloszlatja azt a szingli életformával kapcsolatban elterjedt, a Szex és New York által propagált (egészen a legutóbbi mozifilmig megdönthetetlen) nézetet, mely szerint a szingliség hosszú távra tervezett és boldog állapot.
Olvass tovább

A fogyasztó kockázatot vállal

Kategória: Aktuális.

Szerző: Prof. Dr. Hoffmann Istvánné "Ha meggyőző akarsz lenni, az érdek, s ne a logika nyelvén beszélj." (Benjamin Franklin) Nyilvánvalónak látszik, hogy a fogyasztói érdekvédelem gazdasági és társadalmi gyökereit, forrását az alkotóember fejlődéstörténetében kell keresnünk. A gyökerek elvezetnek az ókori társadalmaktól az elektronikusig, és nem kell mást tennünk, mint a csere fejlődésútját követni ahhoz, hogy megértsük a fogyasztó a csere kapcsolatokban, olyan döntési helyzetbe kerül, amikor kockázatot vállal, mert pénzt ad ki olyan áruért vagy szolgáltatásért, amelyről soha sem rendelkezhet minden információval.
Olvass tovább

Civil szervezetek – non profit marketing

Kategória: Aktuális.

Szerző: Prof. Dr. Hoffmann Istvánné "Ahhoz hogy jót tegyünk hatalomra, és hozzáértésre van szükség."(Szent Ignác) A civilszféra tudatos, a társadalom adott csoportjai számára nélkülözhetetlen szolgálatot végez, nyereség indítékok nélkül. Tevékenységét a nyilvánosság rokonszenvvel, pénz és időráfordítással segíti, támogatja. A civilszféra is szegmentált piacon működik, hasonlóan a profitorientált szolgáltatókhoz, tehát a marketing itt is sikerfeltétel.
Olvass tovább