Hogyan találnak tökéletesen egymásra a gyümölcsök különböző íz- és illatkarakterei?
Olvass tovább
330 milliárd forintot költünk zöldségre
A széles választék, a jó minőség és kedvező ár a legfontosabb szempontok a vásárlásnál.
Olvass tovább
Zöldborsó, kukorica és spenót
A vásárlók a hazai alapanyagokból készült termékeket részesítik előnyben, a reklámmal támogatott külföldi márkák viszont ismertebbek és kedveltebbek a hazaiaknál.
Olvass tovább
A fogyasztók a piacokat, őstermelőket részesítik előnyben
A magyar háztartások éves élelmiszerre fordított kiadásainak közel egytizedét zöldségre és gyümölcsre költik.
Olvass tovább
Új marketingigazgató a SIÓ-nál
fresh, fruit, gyümölcs, hohes, kft-nél., könnyű, prémium, sió, sió-eckes, szörp, szörpök, vitatigris, yo, és zamatos.
Karrier
A szakember a multinacionális környezetben szerzett tapasztalatait ötvözve stratégaként kezdte meg marketingigazgatói tevékenységét a hazai gyümölcsleveket kínáló SIÓ-ECKES Kft-nél. A cég a SIÓ Prémium, a SIÓ, a SIÓ VitaTigris, a SIÓ Fresh&Fruit, a SIÓ Könnyű és Zamatos, a Hohes C gyümölcslevek és gyümölcspüré, továbbá a SIÓ Gyümölcs Szörpök gyártója és forgalmazója, valamint a YO Szörp hazai forgalmazója.
Olvass tovább