Tévékampányt indít a T-Home

Kategória: Aktuális.

A "Mintha ott lennél" kreatív főüzenet köré épülő tévékampányt a McCann Erickson Budapest, online megjelenését a Grey Budapest ügynökség készítette. A kampány célja, hogy a T-Home által nyújtott tévészolgáltatásokon (IPTV, Sat TV és Kábel TV) keresztül bárki megismerhesse a tévészolgáltatások legújabb generációját.
Olvass tovább

Szenior szövegíróval erősödött a neo kreatív részlege

Kategória: Aktuális.

Karrier Novemberben csatlakozott a Neo Interactive digitális ügynökséghez Ács Mihály szenior szövegíró. A szakember több mint tíz éves ügynökségi tapasztalatával a neo kreatív részlegét erősíti. Ács Mihály 1997-től két éven keresztül a Grey Worldwide szövegírójaként nemzetközi szakemberekkel dolgozott, és itt ismerte meg a hazai mellett a külföldi reklámfilmek világát.
Olvass tovább