A Kraft Foods a Grey/G2-t bízta meg shoppermarketing feladatainak ellátásával.
Olvass tovább
Regionális hálózati ügynökséggel dolgozik a Bridgestone
A Bridgestone Kelet-Európa meghívásos tenderen választotta ki a Grey/G2 Magyarországot, így 2011 második felében 15 országban fejleszt és kivitelez shopper marketing stratégiát az ügynökség.
Olvass tovább
Tévékampányt indít a T-Home
A "Mintha ott lennél" kreatív főüzenet köré épülő tévékampányt a McCann Erickson Budapest, online megjelenését a Grey Budapest ügynökség készítette. A kampány célja, hogy a T-Home által nyújtott tévészolgáltatásokon (IPTV, Sat TV és Kábel TV) keresztül bárki megismerhesse a tévészolgáltatások legújabb generációját.
Olvass tovább
Szenior szövegíróval erősödött a neo kreatív részlege
Karrier
Novemberben csatlakozott a Neo Interactive digitális ügynökséghez Ács Mihály szenior szövegíró. A szakember több mint tíz éves ügynökségi tapasztalatával a neo kreatív részlegét erősíti. Ács Mihály 1997-től két éven keresztül a Grey Worldwide szövegírójaként nemzetközi szakemberekkel dolgozott, és itt ismerte meg a hazai mellett a külföldi reklámfilmek világát.
Olvass tovább
Ügynökségi létszámstop
A marketingbüdzsék visszafogására hivatkozik az a brit Campaign birtokába került e-mail, amelyben az öt nagy ügynökségi hálózat egyike, a WPP-csoport azonnali létszámstopot hirdet mindegyik ügynöksége londoni irodájánál. A holdinghoz tartozik a JWT, az Ogilvy & Mather, a Young & Rubicam és a Grey is.
Olvass tovább