2021-ben az áruhiány és az áremelkedés a kereskedelem legnagyobb kihívása.
Olvass tovább
Több mint 50 ezer forintot szánunk karácsonyi ajándékokra
A kevesebb megajándékozott miatt jelentősen nőhet az egy főre vetített ajándékok értéke.
Olvass tovább
Az online piacterek menthetik meg a magyar vállalkozásokat
A pandémia alatt a kkv-k több mint harmada növelte eladásait az online piactereken – derül ki a GKI és az eMAG reprezentatív kutatásából. A felmérésben többek között azt vizsgálták, hogy a hazai kis- és középvállalkozások hogyan tudtak alkalmazkodni a koronavírus-járvány miatti állapotokhoz, milyen a digitális felkészültségük és milyen lépéseket tettek az online értékesítésre való átállás érdekében. A válaszadók 63 százalékánál felértékelődött az internetes piactereken való értékesítés, azonban mindössze 10 százalékuk érzi úgy, hogy az átlagnál magasabb a digitális felkészültsége. A kutatásból az is kiderül, hogy bár a megkérdezettek háromnegyede felismerte, hogy a digitalizáció a kulcs a koronavírus okozta gazdasági nehézségek
Olvass tovább
Az internetezők az online vásárlásra voksolnak
GKI: idén közel 50 ezer forintot szánunk karácsonyi ajándékokra.
Olvass tovább
Megkerülhetetlen a készpénz
GKI Digital-Árukereső: még mindig készpénzben fizetjük az online rendeléseket.
Olvass tovább
Kutatás készült az étterembe járási szokásokról
A magyar internetezők a hazai ízek után az olasz ételeket szeretik a legjobban.
Olvass tovább
Mikor ajándékoz a magyar?
Elkészült a Nagy Ajándék felmérés.
Olvass tovább
Egyre gyakrabban vásárolunk
A GKI Digital és az Árukereső publikálta a magyar online kiskereskedelmi piac 2018-as eredményeit.
Olvass tovább
Felmérés készült a munkába járási szokásokról
Gyalog, biciklivel, tömegközlekedéssel, kocsival vagy telekocsival?
Olvass tovább
Egyre fontosabb a minőség
Átlagosan 41 ezer forintot szánunk karácsonyi ajándékokra.
Olvass tovább