A teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 53 percet töltött a tévékészülékek előtt.
Olvass tovább
TV piaci körkép – 2018. II. negyedév
A teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 20 percet töltött a tévékészülékek előtt.
Olvass tovább
Megjelent az FMCG-piac toplistája
Minden lánc növelni tudta bevételét az előző évihez képest.
Olvass tovább
TV piaci körkép – 2018. I. negyedév
A képernyők előtt töltött időnk közel 40 százalékát sorozatokra és mozifilmekre fordítottuk.
Olvass tovább
TV piaci körkép – 2017. IV. negyedév
A teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 56 percet töltött a tévékészülékek előtt.
Olvass tovább
TV piaci körkép – 2017. III. negyedév
A teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 25 percet töltött a tévékészülékek előtt.
Olvass tovább
TV piaci körkép – 2017. II. negyedév
A teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 25 percet töltött a tévékészülékek előtt.
Olvass tovább
Új piaci igazgatót neveztek ki
Sófalvi Attila felel a nemzetközi FMCG vállalat hazai igazgatási feladataiért.
Olvass tovább
Nő a saját márkák piacrésze
Tavaly minden háztartás vásárolt legalább egyszer kereskedelmi márkás terméket az év során.
Olvass tovább
TV piaci körkép – 2017. I. negyedév
A teljes népesség naponta átlagosan 5 óra 3 percet töltött a tévékészülékek előtt.
Olvass tovább