Sokáig úgy volt, hogy a hirdetésalapú modell válik be az online sajtónak, de jött a gazdasági válság, a reklámbevételek elmaradnak a várttól, és most mindenki a fizetős tartalmat erőlteti a Financial Timestól a Valley Morning Starig. Egy éven belül majdnem mindegyik hírszájt pénzt fog kérni az online megjelenő tartalomért, állítja Lionel Barber, a brit Financial Times főszerkesztője. - írja az Index.
Olvass tovább
Ingyen is adná a Saabot a GM
A csőd szélén álló General Motors (GM) mielőbb szabadulna a neki is tartozó, összességében 283 milliárd forintnyi adóssággal bíró svéd leányát. A svéd kormány semmilyen segítséget nem ad a gyárnak. A Financial Times szerint a fizetésképtelen svéd társaságért 20 komoly érdeklődő jelentkezett.
Olvass tovább
Márkarangsor a Financial Timesban
apple, brands, brandz, coca-cola, disney, electric, financial, general, google, microsoft, most, powerful, timesban, és top.
A Financial Timesban közölt 2008-as márka-világranglistát a Google vezeti a General Electric és a Microsoft előtt. A Coca-Cola negyedik, az Apple hetedik, a Disney pedig például huszonharmadik a "Brandz Top 100 Most Powerful Brands" rangsorban, amely összeállításakor a márkák iránti attitűd mellett azt is figyelembe vették, hogy a fogyasztók márkák iránti vonzalma mennyiben járul hozzá a márkatulajdonos üzleti bevételeihez. A dobogón nincs változás tavalyhoz képest, amikor a Google az élre állt.
Olvass tovább
A Google a világ legértékesebb brand-je
brown, coca-cola, dobogón, electric, financial, general, google, marlboro., microsoftot., millward, és times-szal.
2007-ben is informatikai nagyvállalat szerezte meg az első helyet. A Millward Brown piackutató és tanácsadó cég a Financial Times-szal együttműködve az idén is közzétette a világ legértékesebb márkaneveit rangsoroló toplistáját. A Google márka a lista szerint 66,4 milliárd dollárt ér, ezzel olyan ismert neveket utasított maga mögé, mint a Coca-Cola vagy a Marlboro. Dobogón a General Electric és a Microsoftot.
Olvass tovább