PR fókuszú kommunikáció a Figyelőnek

Kategória: Aktuális.

A Sanoma Budapest Zrt. kommunikációs tanácsadót választott a Figyelő csoport, így a Figyelő című hetilapjának kommunikációjához. A feladatot egy többfordulós tender során a Front Page Communications nyerte el. A Figyelő csoport célja, hogy a jövőben kommunikációja erőteljes PR fókuszt kapjon, mely kiterjed az összes Figyelő márkanévvel ellátott projektre.
Olvass tovább

Krecz Tibor a A Figyelő új főszerkesztője a fiatalokra is számít

Kategória: Aktuális.

Április közepe óta Krecz Tibor a Figyelő főszerkesztője. Az új főszerkesztőtől a kiadó azt várja, hogy folytassa a lap sikertörténetét. "A már elért olvasókon kívül fontosak azok a csoportok is, akik 3-5 év múlva válnak klasszikus média-fogyasztóvá - a Figyelő számít rájuk, s ír nekik." - nyilatkozta az új főszerkesztő.
Olvass tovább

Krecz Tibor a Figyelő új főszerkesztője

Kategória: Aktuális.

Karrier Krecz Tibort nevezte ki a Figyelő új főszerkesztőjévé a Sanoma Budapest Zrt. A 45 éves szakember 2009. április 15-től irányítja az üzleti-gazdasági lap szerkesztőségét. A hetilap előző főszerkesztője, Martin József Péter 2008. december végén távozott a kiadótól a Népszabadsághoz. Az azóta eltelt időben Simon Ernő megbízott főszerkesztőként gondozta a Figyelőt.
Olvass tovább

Magyarország legeredményesebb vállalata

Kategória: Aktuális.

Az idei Figyelő TOP 200 díjátadón a Pannon érdemelte ki „Az év legeredményesebb vállalata” címet. A díjat minden évben annak a hazai vállalatnak ítélik oda, amelyik a legkiválóbb pénzügyi teljesítményt nyújtja a zsűri által előre meghatározott mutatók figyelembe vételével. A Pannon 2007. évi eredményei alapján részesült a rangos elismerésben.
Olvass tovább